Teorie confirmată: Vaccinurile made in Romania dor

Acum câţiva ani, când veni toamna, şi implicit vremea să mă imunizez anti-gripal, deştepţii ăştia de români nu apucaseră să importe încă vaccinuri. Pe mine mă interesa cel franţuzesc, pentru că e cel mai finuţ, şi cel mai bun. Asta v-o zice o cunoscătoare. Şi, vrând-nevrând, m-am văzut nevoită să cumpăr vaccin produs pe plaiuri dâmboviţene, la Institutul Cantacuzino.
După ce mi-a fost injectat, m-a durut mâna, mi s-a umflat muşchiul, ce să mai, m-am jurat că poa' să ardă lumea, că vaccin românesc nu-mi mai trebuie, veci pururi.

Mă ştiţi de ipohondră, şi de înnebunită de orice înseamnă gripă, răceală, guturai, whatever. Toate astea pentru că am un organism complex (!) care nu răspunde la niciun fel de tratament antibiotic ori de alt soi, fapt ce ne duce la exasperare, atât pe mine, care mă chinui cu nasul care-mi curge ca la robinet şi cu amigdalele umflate cât pruna, cât şi pe bietul meu medic.
Gripa porcină e tot gripă. Că poţi să şi mori din cauza ei, e altă poveste. Şi, cum gripa mă sperie, şi cum, până acum, doctorul meu a fost plecat prin ţările calde, azi de dimineaţă m-am înfiinţat la cabinet, ca să mă injecteze cu vaccin anti-porcină. Vaccin anti-gripal mi-am făcut demult, căci altfel nu cred că aş mai fi fost pe-aici acum, dar îmi lipsea protecţia împotriva imbecililor infestaţi cu ce ştiu eu ce microbi, germeni, bacterii de tot neamul, care tuşesc şi strănută, fără a avea bunul-simţ de a-şi ţine o batistă la gură, de prin toate colectivităţile prin care mă perind zi de zi. Cu sau fără voia mea.
Eh, şi, sus mânecuţa, ac, fiolă, doctorul, ac înfipt, ser injectat, gata. Auuuuch!!! Exact aceeaşi senzaţie nenorocită care m-a împuns şi-acum câţiva ani, când cu vaccinul made in Romania. De-abia am reuşit să învârt de volan până acasă.
Cu chiu, cu vai, m-a lăsat, cât să reuşesc să-mi schimb aşternutul de pat. M-am odihnit preţ de jumătate de oră, şi m-am ridicat cu mâna pe jumătate amorţito-dureroso-înţepată.
Deh, prinţesele sunt sensibiloase. Vestea bună este că au trecut circa 4 ore de la vaccin şi n-am murit.

Ce mai aşteptaţi? La vaccinat cu voi!



Comentarii

Marius Ola a spus…
Hihihi, mie mi-e frică de injecţii... Şi nu obişnuiesc să pup porcii pe gură. Aşa că mai bine nu mă vaccinez:)
Marius Ola a spus…
PS: Există şi vaccin împootriva prostiei. Cred că se ia, nu de alta.:)
flavius a spus…
Servus Oana...

Confirm, doare, dupa intepatura! ;) Am... experimentat sambata :) Dar trece, trec toate...
Numai bine!
Unknown a spus…
Te asteptăm și pe tine. Dacă vrei să vi click pe imagine și lasă un comentariu.

http://www.noitrei.net/2010/01/10/special-blogmeet-bra%C8%99ov-17-ianuarie-2010/

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie