Pastel de toamnă - partea a treia

  Îmi cer scuze că nu am mai avut timp să revin cu partea a treia din pastelul foto de toamnă, însă săptămâna asta s-a întâmplat ceva extrem de urât, despre care nu sunt pregătită încă să scriu. Un om pe care l-am iubit tare mult a încheiat socotelile cu lumea asta, şi încă îi simt dispariţia ca pe ceva de neconceput, mai apăsător decât un bolovan pe suflet.
  Revenind la scopul pastelului, şi anume acela de a vă încânta pe voi, şi de a mă distrage pe mine de la cele întâmplate în ultima vreme...


El e Rocky, cel mai Saint Bernard dintre toate potăile din sat :)


 Prin sârma ghimpată.


  Auriu.


  Eh, hai să vedem şi toamna din Braşov, că poate până mâine dimineaţă se scutură şi ce a mai rămas din ea.


Comentarii

Răzvan a spus…
Îmi pare rău că parte a treia a fost umbrită de o întâmplare atât de nefericită. Fii tare!

Simpatic câinele. Fotografia cu sârma ghimpată - ză best!
Oana a spus…
Mulţumesc pentru încurajări!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie