27 August 2008


Luna aceasta n-a fost deloc una prolifica pentru activitatea mea de pe blog... Si nici macar eu nu stiu de ce... Poate caldura, de care, cat de curand ne va fi dor, poate oboseala de tot si toate...
De cateva zile ma tot bate gandul sa scriu despre un lucru pe care, inevitabil, il facem cu totii... Am intrebat mai multe persoane, si n-am gasit o denumire exacta a acestuia... E vorba de acel moment in care incepem sa ne mintim sinele si sa ne inchipuim ca ceva sau cineva la care tinem, fie din suflet, fie cu dintii, e asa cum ne-am dori noi sa fie, si nu asa cum este in realitate... Sper ca nu suna aiurea, complicat, intortocheat sau altcumva, ci asa cum ar trebui... Iar ceea ce m-a inspirat au fost pataniile recente ale unei prietene de-ale mele... Si chiar si eu fac lucrul asta, desi uneori sunt prea incapatanata s-o recunosc...
E exact ca in momentele de "monolog" cu oglinda... Vezi ca ai cearcane, arati oribil... Iti spui ca se aranjeaza cu fond de ten sau pudra- gata, arati excelent! ; promiti ca la noapte vei dormi bine, dar seara din nou nu-ti mai ajung orele si stai epuizant de mult, pentru ca ai treaba, ai de invatat- am practicat chestia la BAC, iar dimineata regretam...
Apoi, te minti despre o haina pe care o vezi frumoasa, dar pe umeras... O cumperi, o imbraci o data, nu esti multumit, dar totusi o imbraci si iti spui ca iti sta bine... Vii acasa, te mai privesti o data in oglinda, si o arunci pentru totdeauna...
Incepi sa te minti despre un eventual print ratacitor pe cine stie cati cai (putere)... Da, e frumos, stie sa vorbeasca limba romana, e stilat- de firma cum ar spune romanul... Omul pare cuminte, pus pe fapte bune, insa ceva nu te convinge... Continui sa-ti spui ca e ideal... Tocmai atunci cand viata-n doi pare mai rozalie, printisorul o da cu betigasul (ca sa nu folosesc cuvantul "bata") in balta... Incepe sa-ti fie sila, da sila, nu mai vrei sa-l vezi, el spune ca ii pare rau... Riiight... si punct.
Am mai vazut si oameni care se mint si, pe deasupra mai mint si poporul, de parca n-am avea ochi sa vedem ce se intampla in jurul nostru, ca tara e in continuu proces de dezvoltare, europenizare samd... Cum sa mai zici ca ne facem bine, cand ti-e pur si simplu scarba sa iesi pe strazi mizerabile, cu toata denumirea lor de bulevarde, circulate de neghiobi cu 2 picioare sau 4 roti... Cum poti sa consideri un stat european un loc unde oamenilor le trebuie afise pe care sa scrie cu majuscule "COS DE GUNOI", si culmea, arunca tot pe dinlaturi, unde puberilor de tot felul le place sa serveasca suturi acelorasi tomberoane, unde pana si oamenii batrani, care se presupune ca ar trebui sa aiba o alta educatie si un alt bun simt decat tanara generatie fac aceleasi lucruri ca cei de 17-18 ani, adica fluiera dupa tipe de varsta mea, infunda sacul cu resturi menajere in tomberoanele din parc, de zici c-ar vrea sa-l scoata pe partea celalata, cred ca totul li se cuvine, tipa cu orele in parcul ala nenorocit, iar babetele fac plaja in bustiera si pantaloni scurti, ca sa li se poata vedea toate cele... O fi ea democratie, dar daca vor sa faca chestii nesimtite n-au decat sa se duca acolo unde nu le vede nimeni decat Dumnezeu...Adaug si faptul ca unii te considera nebun daca ai un animal de companie- nu-mi spuneti ca nu e asa, pentru ca am patit-o chiar saptamana trecuta... Cum sa ne facem bine? Doar daca ii exterminam pe toti astia, si inca alti "cativa" care se "ocupa" de coruptie, politica, chiar si sport, legislatie- lista poate continua in nestire... Cred ca e prima data cand am pomenit cuvantul "politica" aici... E un domeniu frumos, pe care imi place sa-l dezbat, dar ar fi frumos si la noi in tara, daca am avea oameni competenti, nu capuse si tot felul de alte insecte parazite prin toate institutiile abilitate politic de la noi...
Gata... Cu tot ce-am scris mai sus m-am enervat, si nu e recomandat, mai ales ca dauneaza tenului... Tot n-am aflat cum se numeste aceasta "minciuna generala" si nici nu cred ca are vreo denumire... Poate doar "iluzie"...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie