8 Iunie 2008


Dupa cum v-am sfatuit ieri, de dimineata m-am dotat cu pantaloni scurti, tricou si buna dispozitie... Cu traistuta si camera, am plecat inspre Simon... Un loc de care m-am indragostit acum cateva luni, dar care acum mi-a patruns si mai adanc in suflet... Dupa doar doua escapade acolo, am inteles pe deplin de ce Ioa e atat de mandra si iubeste locurile atat de mult...
O zi ideala, in care nici macar ploaia nu ne-a oprit de la ceea ce, peste cateva zile, va fi fost penultima noastra sansa de a fi impreuna... Nori, ploaie marunta care nu ne-a udat, miros de fum, carne incinsa pe gratare, un motan simpatic si plin de capuse care m-a zgariat, leagan si balansoar, miros de fan proaspat cosit, doi papagali cantareti, mult prea putine masini care sa deranjeze linistea drumului... Niste oameni care nu se dezmint in ceea ce priveste adevarata ospitalitate, niste profesori carora le vom duce dorul... Si noi, aceiasi oameni prietenosi, cum ne stim de ceva timp... Poze peste poze, zambete, rasete... Asa cum am spus si acolo, dupa ce cu totii ne-am implicat in salvarea puiului de pasare cazut din cuib, sunt sigura ca ne va fi apreciata fapta buna, si vom lua BACul... O Oana cu limbaj de sofer ce de-abia descopera pedalele, o plimbare cu decapotabila, si altele cu motocicleta... Spre sfarsit niste umbre de tristete, abatute pe fetele noastre din cauza unor melodii mult prea sentimentale pentru o zi atat de vesela... Cand spuneam si eu ca n-am plans...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie