1 Iunie 2008


Daca am recunoaste ca am ramas copii, ne-am bucura cu totii ca azi e 1 Iunie... Dar, cum, cu totii suntem mai ocupati sa ne demonstram maturitatea timpurie...
Cadou de ziua copilului am primit o tranta... Nu stiu daca o meritam sau nu, cert e ca un genunchi plange... Singurul care intr-adevar s-a bucurat ca un copil azi, a fost Max, mereu iubitor, recunoscator si dornic de joaca si sa-si demonstreze abilitatile de SuperDog...
Soare placut, plimbare in cautare de subiecti pentru poze, cules de paie si margarete... Soarele a devenit mai arzator, anuntand o ploaie nu prea prietenoasa... In cele din urma a venit: cer innegurat, fulgere si tunete, siroaie de apa cu gheata si bulbuci... Neplacut... Detest ploile mai mult decat le detestam pana acum ceva timp...
Brasov... Ploaie prafuita, tunete infundate si zapuseala... Astept...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie