27 Iunie 2008


Racoare, inca de dimineata... Somn de noapte de vreo 5 ore- prea putin pentru oboseala ce ma doboara in ultima vreme... Ma plang din ce in mai mult ca mi-e dor de mine, ca vreau sa revin la normal, la Oana care eram odata... Inainte ca toate sa se fi revarsat asupra mea, nelasandu-ma sa iau o gura de aer mai mare, ca sa pot duce totul cu mai multa usurinta... Nu mai deschid iar subiectul...
Azi am trecut de jumatatea razboiului si am mai eliminat inca un bolovan apasator...
Tania ma vede casatorita, dar eu i-am explicat deja ca nu am cum, cel putin in momentul de fata... Nu mai sunt week-end-uri libere la restaurantele selecte...
Am ajuns, impreuna cu Ralu, la concluzia ca cea de-a doua noastra meserie este cea de daydreamers... Da' stai un pic... Mai avem cumva o prima meserie?!
Dupa ce i-am marturisit ca ascult un gen de muzica mai mult decat dubios chiar si pentru mine, si am si bombardat-o cu cateva super melodii, Violeta a tras concluzia: sunt "jale"... Promitator...
Seara- plimbare, aer curat, flori parfumate, masini care spala asfaltul ( yeah, that's something), tanci isterici de la prea mult soare care i-a batut in cap, masini cu manele la maxim... Toate astea fac parte din mirajul pitoresc al Romaniei... Parca fara ele, viata ne-ar parea frumoasa...
Ce urmeaza? Trei zile mari si late, dupa cum spunea pitz Ralu, dar care vor trece la fel de repede ca si gandul... Saptamana asta a avut un ritm incredibil... Daca ar trece si urmatoarea tot asa...
Iar apoi, timpul sa revina la tempoul lui normal, cu trecerea obisnuita, lenta si somnoroasa, caci vom fi si noi, in cele din urma in vacanta...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie