23 Iunie 2008


Probabil v-ati fi asteptat sa nu mai am timpul necesar ca sa scriu aici, dar nu scapati asa de repede de mine... Desi BACul ne-a transformat din oameni normali in insomniaci... Eu una nu mai pot sa adorm... Nu pot dom'le si pace buna... Imi vin in cap tot felul de chestii aiurea, care nu sunt legate neaparat de examen, dar care nu imi dau pace, in general amintiri, senzatii, ciudat oricum... Daca stau si ma gandesc, inseamna ca am destul de mult timp la dispozitie, drept pentru care, degeaba ma plang ca nu mai pot...
O zi mirifica, 50 de grade in camera mea, plus caldura degajata de computer si de creierul meu, mult ceai, 3 in 1, suc de soc, apa plata cu lamaie, de toate... Doamne ce combinatie! Mancare si mai multa, ca deh, stresul se cere alimentat... Sfaturi si incurajari inca de la 7.18 dimineata... Vorba Vanessei- in astfel de imprejurari poti vedea cine tine cu adevarat la tine... Si am vazut... Si sunt multumita... Aceleasi persoane care nu m-au dezamagit niciodata si nici nu o vor face...
Seara, o "super" plimbare soldata cu niste comentarii de prost gust... De fapt nici nu stiu de ce ma mai agit... Am scopuri mai importante in momentul de fata... De fapt, n-ar fi ele asa de multe, dar sunt decisive... Si cand ma gandesc ca de azi in doua saptamani totul se va fi terminat, si sper si cu bine...
Mor de dorul zilelor in care stateam la soare, si ma bucuram de libertatea gandurilor mele, acum acaparate total de preeeea multe lucruri... Acum vreo cateva ore ma simteam coplesita... In momentul asta nu mai simt nimic altceva inafara de nerabdare si oboseala...
Cand terminam BACul dormim o saptamana... Si iti promit, Ralu, ca dupa ce-mi voi fi revenit total din oboseala cronica, stam pana la 5 AM de povesti...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului