17 Iunie 2008


Multe lucruri pe care as vrea sa le scriu, insa nu am dispozitia necesara sa le tratez in mod serios... Asa ca o sa fac ce fac de obicei, adica o sa aberez... Ralu tocmai imi spunea ca se intampla ceva cu mine... As vrea sa cred ca revin la normal, dar... Neeaaah, chiar imi place ce am devenit: mai rea (decat ma considerau altii), plictisita si caustica, daca luam in considerare ca azi am redenumit anumite specimene ale societatii... Nu va spun, pentru ca o persoana e in pericol de a se simti, iar sansele de a mai vorbi vreodata se vor reduce simtitor... Pesi m-a facut depresiva, tocmai cand credeam si eu ca terapia prin ras a dat rezultate... Vanessa ma sperie- nu mai e ea, e study-holic, daca o pot numi asa, iar Pufuuuuu... Puufuuu e cel mai simpatic "fiint" pe care l-am cunoscut in ultima vreme, desi gradul meu de socializare e mai ridicat decat in perioada cand viata mea era roz... Acum e roz cu buline gri, la fel ca super-tricoul meu... Roz, pentru ca anul trecut pe vremea asta respiram linistita, fara noduri si sudoare pe frunte, gri, pentru ca de azi intr-o saptamana vom fi trecut deja de prima proba... Cum intotdeauna exista un "dar", timpul va trece ca si pana acum, si chiar mai repede, iar peste vreo 3 saptamani, voi citi aceste randuri razand (sau nu)...
Despre azi, nimic inafara de studiu aprofundat... Un castron mare de fragi, cirese si pepene galben(ar trebui sa-mi intreb stomacul daca ma mai suporta), inghetata, multa mancare, miere si apa... Da, sunt eu, cea care slabise vreo 5 kilograme... O gramada de hartoage pe care nu le mai suport, atlase, manuale, variante(cu care de-abia astept sa fac un foc de tabara), caiete subliniate cu tone de highlighter, o Oana aruncata pe covor si cu picioarele amortite... Nu e un peisaj strain de voi, cei care invatati in aceasta perioada...
Fac si eu o invitatie in mirificul nostru oras... Cand colo, numai iesire nu s-a numit, ci meditatii la antreprenoriala care ne mananca zilele in ultima vreme, si de care tremuram ca pisica de apa... Vorba Taniei: "Gata, ma duc acasa sa invat!!"...Cat despre lume, tot ce pot sa spun e ca fiintam printre niste indivizi din ce in ce mai captivanti din punct de vedere al comportamentului, limbajului si vestimentatiei... Mai, mai am vrea sa fim si noi ca ei... I-am zis deja Ralucai ca ma transform... Buna idee, ar trebuie sa continuu Dictionarul de Pitzi-expresii pe care l-am initiat... Dar, am nevoie de timp demn de pierdut, exact ceea ce imi lipseste zilele astea... So, you'll have to wait...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie