Aţi simţit?


Azi a fost primăvară. Primăvară de respirat prin porii pielii şi de cântat în plimbări prin aer curat. Primăvară de cules ghiocei şi aruncat zâmbete către soarele prietenos.
A fost cu totul altceva decât în zilele trecute, când de-abia reuşeai să ieşi din casă din necesitate, ce să mai vorbim de ieşit din plăcere.
A plutit energia încă de dimineaţă, de la primele raze de soare, de la primul stol de porumbei care şi-a făcut gimnastica zilnică prin faţa blocului meu.

Deşi sunt încă răcită, ce-i drept nu aşa de rău cum eram la începutul săptămânii, dar îndeajuns cât să mă fonfăi, şi să tuşesc din toţi rărunchii, m-am încumetat să merg până la Dobârlău. Spun "m-am încumetat", pentru că nu-mi place noroiul pe care îl lasă în urmă zăpada, şi pentru că ultimul lucru de care are nevoie răceala mea e vântul rece de munte care bate mai tot timpul, în perioada asta.
Surprinzător sau nu, am adus acolo soarele de primăvară.
Care nu m-a lăsat să intru nici măcar o clipă în casă, şi mi-a prăjit un pic pomeţii. Nu zic că m-am supărat, ba dimpotrivă, a fost un mare prilej să mă dezmierd precum o pisică, eu, o mare amatoare de bronz văratic. Am cules ghiocei din grădina bunicilor, m-am jucat cu fel de fel de orătănii de curte şi am băut cafea în şezlong, aşa cum îmi place mie.

Voi ce credeţi- mai ţine măcar câteva zile miracolul ăsta?

Comentarii

Flavius a spus…
Servus Oana!
Chiar este primăvară... Iată că o găsesc şi aici, la tine... aşa cum este, frumoasă!
Cele bune!
Oana a spus…
@ Flavius: Tot ce sper e să nu ne entuziasmăm prea tare înainte de vreme!
Am simţit-o şi ieri din plin, am simţit-o şi azi să vedem mâine...
Notopic a spus…
Gata!!
A intarzia aproape o luna dar a venit !!
E primavara in sfarsit...!!
Azi chiar a fost!!
" Voi ce credeţi- mai ţine măcar câteva zile miracolul ăsta? ".
Tine!!! Tre' sa tina...
Cat?!
Macar pan' la vara...nu? :D
Sorin Bâscă a spus…
frumoasa... poza
Oana a spus…
@ Razvan: Am auzit că va ploua, deci e mai bine să încetăm cu visatul:))

@ Notopic: Îmi place că eşti optimist pe termen lung:P

@ Sorin: Comentariul tău sună a comment pe "haifaiv":))
Totuşi, care dintre poze îţi place?
Sorin Bâscă a spus…
hai măi, chiar aşa rău ? îţi făceam şi eu un compliment.
nu mă fă "haifaiv" că mă jigneşti. dacă era de-acolo suna cam aşa (în primul rând nu îmi dădeam numele real, scriam ca nickname ceva de genul "am_valoare_si_talent_2002" şi puneam o poză cu mine cu nişte ochelari mari de soare, în mână cu un fişic de 500 de euro şi călare pe capota unui BMW) : "fata ce shukară eshti cu mielu ala in braţe, zici ca eshti fata lu' nea' JIJI ... m-iemi place fetele de la tzara ca e oneste shi cinstite, nu bulangioaice shi pline da bashini ca astea de orash. hai sate scot la o cico sa facem shi noi un shmen"...
Sorin Bâscă a spus…
Apropo, toate greşelile de scriere sunt asumate şi intenţionate.
Ca să nu am discuţii....
Oana a spus…
@ Sorin: Hai că ai reuşit să mă faci să râd, mai ales că eram un pic somnoroasă şi morocănoasa la ora asta:)) Cât despre scrierea "ortografică", gen mess, ce pot să mai spun, le cam ai;))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie