7 Iunie 2008


Sambata... Plictisita, n-am iesit din casa, ma simt mai putin depresiva decat in zilele ce au trecut, probabil si pentru ca nu am mers la scoala...
Studii aprofundate la geografie, "O scrisoare pierduta" a lui Nea Iancu, 3 in 1 cu inghetata... Nu stiu ce am sau ce n-am... Aseara, "destrabalare" pana la 1... Doua reprize de somn la pranz... Nu inteleg multe chestii, desi acum vreo 24 de ore mi se clarificasera cat de cat, in capsorul asta mic al meu...
Zilele astea, pe langa despartire, motiv de sarbatoare... Pufosul meu mic, Bubu, implineste 3 anisori... Ca sa-l fac si mai vedeta: Hepi sbarsdei tu him!!! Daca aveti sugestii de cadouri, nu ezitati sa ma contactati

P.S. Maine ne vedem la Simon, dragilor... Sa nu plecati de acasa fara pantaloni scurti si costume de baie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului