21 Iunie 2008

Nu va mai spun cat e... Stiti cu totii, si nu am chef sa-mi aud cateva...
Nu ne mai arde de nimic inafara de stat lenesi cu capul printre caiete, desi mie mi-e cam greu sa nu ies din casa, sau sa vad doar cuvinte curgandu-mi prin fata ochilor... Din respect pentru creierul meu, am facut o plimbare scurta, dar nestresata de intrebari si supozitii...
Cel mai mult ma enerveaza si ma agita mama... Eu sunt impacienta si total pe dos de ceea ce eram, iar ea... Ea e calma, se abtine de la a pomeni ceva de bac, imi spune ca orice as face, bine sau rau, sunt her baby... Da, incurajator, dar totusi... N-as putea niciodata sa arat atata putere de disimulare... Indiferent de ceea ce mi-ar spune, stiu ca si ea simte tot ce simt si eu, ca ii transmit orice stare, ca suntem legate de o telepatie incontestabila...
Nici sa plang nu mai pot... Parca totul s-a blocat in mine, fara nicio posibilitate de eliberare...
Ieri am fost mai inspirata, si am scris despre vise... Ei bine, dupa ce m-am plans ca nu am mai visat frumos de ceva vreme, m-am visat Coco Chanel... Pentru 2-3 secunde, atat cat dureaza un vis, cu tot cu Hotel Ritz Paris, cu genti 2.55 si sertare cu pantofi...
Nu mai pot... Nu mai vreau sa mai scriu... Sunt mult prea obosita, iar voi mult prea plictisiti ca sa mai cititi inca alte si alte randuri...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie