1 Iulie 2008


Nu... Azi sunt mult prea bulversata ca sa pot scrie despre ceva concret si coerent... Nu e caldura cea care ma face sa ma simt asa, ci mai degraba ceea ce se intampla, sau nu, in jurul meu... Am scapat de ce-mi era mai frica... Gata si cu atlasele aruncate prin camera si foile imprastiate peste tot... De vineri incoace, toata hartogaria s-a micsorat considerabil, dar nu se pune inca problema focului de tabara...
Somn adanc dupa-amiaza, trezit cu duduiala de utilaje de asfaltat... Patul, peretii- totul se cutremura... Draguta senzatie pentru momentele imediat urmatoare somnului... Mdaaa... Vorbit la telefon vreo doua ore, insumat, am papat zmeura, caise, inghetata, am baut suc, cafea si ceai... nu stiu ce-i cu mine, dar parca-s prea multe, si am facut iar burta... Asta nu-mi place, incep sa nu ma mai iubesc... Ca sa nu uit, mancati ciocolata- inlocuieste cu succes dragostea...
De-acum vreo 2 ore am intrat iar intr-o sfera depresiva... Dar inainte, macar puteam sa ma manifest... Acum, in schimb, oricat de multe melodii sinugase, cum ar zice Vane, as asculta si oricate poze inestetice, dar sugestive as viziona, tot nu mai au efect... Nu pot sa plang, si acum chiar am nevoie... Apropo, cautand ceva in dictionar, am aflat ca filmele lacrimogene, sau melodiile plangacioase se intituleaza "tearjerkers"... Simpatica sintagma, mie una, mi-a placut enorm... Vedeti ca si BACul la limba engleza are o parte frumoasa?
Gata cu sugestiile si activitatile pe ziua de azi, mai ales ca am reusit sa incheg si aici niste aberatii, mai mult sau mai putin intelese...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie