Un final de an frumos. Finalul, nu anul.


Curcubeu. Iarna. La sfârşit de decembrie.
N-am avut ocazia să-l şi văd, pentru că dormeam la ora aia. Dar, cine se trezeşte de dimineaţă... vede curcubeul:)). Mersi, papa, pentru poză!

PS. Foto din 31 decembrie. Absenţa mea explică de ce nu am postat-o încă de atunci. Oricum, niciodată nu e prea târziu pentru o frumuseţe a naturii.
PS.2 La câteva zile de la apariţia curcubeului iernatic, am găsit, involuntar, în Biblie, şi semnificaţia acestuia- după potopul în urma căruia au scăpat cu viaţă doar cei aflaţi pe Arca lui Noe, Dumnezeu a promis să nu mai "atenteze" niciodată la viaţa Pământului prin intermediul ploii torenţiale, şi, drept legământ între El şi Pământ, a pictat curcubeul. Tot Dumnezeu a mai spus şi că îl va aşterne pe cer, din când în când, ca să îşi amintească de promisiunea sa.
PS.3 După ce-am citit chestia de mai sus, m-am liniştit. Cel puţin pentru o perioadă, Şefu' nu vrea s-o termine cu noi:))



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie