De ce râd azi

Ieri am avut nişte musafiri. Printre multele subiecte (tradiţionale- criză, business, animale de casă, etc.) dezbătute, mă întreabă unul din ei ce cred despre alegerile din Colegiul 1 (de ce m-ar fi privit, habar n-am), şi începe să-mi zică despre Honorius, că va câştiga, ce deştept e, ce, ce, ce. I-am spus simplu că pierde. Iar la faza cu deşteptăciunea- o fi deştept, dacă e să-l comparăm cu EBa. Replica musafirului: "Zici?".

Eh, azi ne-am lămurit cum şi de ce-am zis.
De sâmbătă seară, de când am avut unica ocazie de a o auzi pe doamna Geoană (da, tot ea, cea care se machia în public) spunând că soţu-i a fost atacat energetic, râd încontinuu pe tema asta.
Face ce face românu', si tot găseşte o scuză în curtea altora, pentru greşeli, eşecuri, şi alte tâmpenii pe care le comite.

PS. Pe această cale, vreau să-mi cer scuze pentru cei afectaţi/atacaţi, atunci când port culoarea mov:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie