De prin urbe

Astă-seară am observat că bradul din Piaţa Sfatului a dispărut. Urât din partea lor. Mai putea să stea foarte bine încă vreo săptămână-două. Sau poate că păpa deja prea multă energie electrică, şi deh, e criză.
În singurul moment de respiro al zilei, m-am aşezat lângă brad. Da, încă mai am bradul, v-am zis că aş fi în stare să-l ţin împodobit tot anul, mai ales că e eco, şi deci immortal. Mă binedispune, probabil pentru că e verde, habar n-am, cert e că-mi face bine să-l am în preajmă.

Trecând peste subiectul brăduţi, azi, pe la ora 17, pe 15 Noiembrie, imediat după intersecţie, în plină fleşcăială cauzată de ploaie amestecată cu fulgi bezmetici, se asfalta. Ce-mi place, de-abia aştept să văd cât de mult ţine asfaltul ăsta. Se pare că anul ăsta nici nu mai trebuie să aşteptăm primăvara ca să asfaltăm, reasfaltăm, şi răsasfaltăm, ci o luăm din timp, mai precis din ianuarie. Apropo de asfaltări, vă recomand ca, de vreţi o experienţă deosebită, să treceţi pe ocolitoarea cea nouă, şi mult asfaltată în toamnă. E... de vis.

O singură întrebare am: Nu credeţi că ar fi bine să începem de pe-acum cu plantatul florilor prin giratorii? :D


Comentarii

Marius Ola a spus…
Cred că mai bine ocolesc ocolitoarea cea nouă.
Cât despre giratorii, nişte panseluţe de iarnă s-ar potrivi:)
Oana a spus…
Să ştii că panseluţe am văzut, în miezul iernii, şi la Budapesta, aşa că noi de ce-am fi mai prejos?:D

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie