Mâine sunt Ionuţ

Ce-mi place mie ziua de Sf. Ioan. Când nu mă simt nici pe departe sfântă, da' îmi place că toată lumea (care ştie că eram Ionuţ la ecograf, sau nu) îmi zice şi mie La Mulţi Ani. Dacă tot îl sună pe papa să îi spună, de ce nu mi-ar zice şi mie?:D
Astă seară am primit deja primul telefon de LMA. Mâine aştept să mi se facă ceva bun de mâncare, nu că de-asta aş fi pregătit mai devreme sandwich-uri calde. Neah. Mi-e poftă de o prăjitură bună. De fapt, eu mănânc prăjitură mai tot timpul. Pentru că maman e expertă, şi pentru că îmi place.

Înşiruire de idei:
Nu vreau să mă gândesc că în weekend am musafiri, pentru că îmi sare pofta de prăjitură.
Consultând calendarul, am constatat că, anul acesta, ziua mea de naştere pică de Paşte. De fapt, onomastica e prima zi de Paşte, iar ziua de naştere, cea de-a doua. Interesant.
Apropo, ca să nu mai întrebaţi în stânga, în dreapta, sau să vă mai obosiţi a da fuga până la calendar, vă informez că Paştele se sărbătoreşte pe 5 aprilie.
Mă duc să dorm. Repede, repejor, pentru că mâine am activităţi cu începere de foarte dimineaţă. De la 9 adicătelea.
Nu ştiu ce-am, pentru că e 12 noaptea şi sunt agitată ca un Pepsi.

PS. La Mulţi Ani şi celorlalţi Ioni.
Update ora 10 a.m.: Sunt nebună. Paştele e în 4 aprilie, ceea ce decalează zilele mele la cea de-a doua şi cea de-a treia. Scuze pentru inducerea în eroare.


Comentarii

flavius a spus…
servus...
atunci... La Multi Ani, daca e asa! Si toate cele bune in toate :) Numai bine!
ionutu a spus…
La mulţi ani, dar atunci, dragă (I)oana! ;)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie