Să sărbătorim, aşadar!

A fost un weekend plin. Azi iar e luni, şi zic unii că nici iarba n-ar creşte.

Ieri am sărbătorit Mihaele, azi-noapte am sărbătorit Mihai. Gabrieli sau Gabriele n-am, de fapt am unul, dar e departe, în Canada.
Azi mă sărbătoresc pe mine. Onomastica mea (exceptând Sf. Ioan, care abundă în calendar) e de două ori pe an. Onomastica de Claudia, zic. În aprilie, cu o zi înainte de ziua mea de naştere, şi astăzi. Sunt mucenică.
Somn a fost puţin, dar de sărbătorit trebuie să sărbătoresc- mă duc la bancă, mă duc să plătesc facturi, mă cert, şi văd eu ce mai găsesc de făcut.

Să aveţi o săptămână frumoasă, dragilor, la sfârşitul căreia să aveţi ce sărbători:D.



Comentarii

Marius Ola a spus…
La mulţi ani atunci:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie