Campanie electorală- Episodul "Campanie murdară"

Nu ştiu cum a fost la voi când v-aţi trezit, dar la mine, de îndată ce-am deschis fereastra, întreg cartierul era plin cu fluturaşi. Nu, n-a venit nici vara, şi nici florile n-au îmbobocit- erau, de fapt, nişte fluturi, albastru-galbeni, pe care am distins de la înălţime doar chipul lui Crinişor Antonescu. Nu vă gândiţi că fluturii stăteau pe parbrize, ori la mânerele uşilor maşinilor.

Nu, ei şedeau bine-mersi pe jos, pe asfalt, fluturând şi împrăştiindu-se după cum se foiau maşinile prin jurul lor. Nu prea sunt curioasă defel, da' trebuia să aflu ce scrie pe ele.

Faţă.

Verso. (daţi click ca să citiţi mai bine;) )

Nu ştiu cât de bune sunt glumele scrise, însă ştiu sigur un lucru. Astfel de "promovare", chit că-i campanie electorală, ori reclamă la chiloţi marca Botezatu, se face cu ajutorul unui elicopter, care joacă rolul de răspândire a fluturilor.

Exerciţiu matinal de logică: Cine se dă, cât e ziulica de lungă, cu elicopterul pe cerul urbei noastre, şi simpatizantul/ prietenul cărui partid portocaliu este?:D

PS. Sunt curioasă cine va face curat pe străzi în urma circului ăstuia.


Comentarii

Marius Ola a spus…
Cred că începe cu B se termină cu utuza sau ar putea incepe şi cu N şi să se termine cu laie, dar... cine sunt eu sa mă exprim?
Oana a spus…
@ Marius Ola: Se zvoneşte că cel din urmă nu mai are elicopter. Deh, criza...
flavius a spus…
servus...
le-am vazut si eu... cred ca suntem oarecum... vecini ;)
toate cele bune!
Oana a spus…
@Flavius: Nu ştiu cât de vecini suntem:D, dar le-am observat şi prin alte cartiere...
Bogdan a spus…
La mine, in racadau, nu am vazut fluturasi...

Totusi, stiu ca pe un afis al domnului Crin, scria: Romania bunului simt. E de bun simt sa arunci fluturasii pe jos, aiurea. E de bun simt sa lipesti afisele in statiile de autobul, peste reclamele platite ale altor firme? Ca poate eu cred ca bunul simt e altceva... si Crin are dreptate
Oana a spus…
@ Bogdan: Dacă are, sau nu, Crin dreptate, nu mă priveşte, însă bunul-simţ a devenit o teorie tot mai greu de pus în practică.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie