Hai să exasperăm omul cu votul!

Azi, în preajma prânzului, mi-a sunat telefonul încontinuu. Când cel fix, când mobilul, obligându-mă să vorbesc mai mult decât mi-aş fi dorit, să zâmbesc acru, şi să mă enervez cumplit.
Am puţine persoane cu care îmi place cu adevărat să-mi pierd timpul la telefon, şi tocmai din acest motiv, după vreo 5-6 apeluri primite pe fix, în cadrul cărora am irosit aproximativ o oră şi jumătate, am smuls cablul din priză. Na, să mai sunaţi şi acum!

Pe mine, în general, lumea mă sună ca să se plângă, respectiv să se laude. Azi, în prag de alegeri, placa a fost alta: Cu cine votezi? Cred că reţelele de telefonie şi-au frecat palmele azi, din pricina acestor cretini, că nici n-am cum să le zic altfel.
Răspunsul meu: Votez cu cine votez şi punct. N-am stat la discuţii, am evitat pe cât posibil subiectul, pentru că eram pur şi simplu înnebunită că nu mai puteam scăpa din hăţişul receptor-mobil.

Dacă vrei să faci sondaje, angajează-te la INSOMAR, CURS, etc. Dar nu mă lua pe mine cu cine votez. Ori n-ai inspiraţie, ori n-ai urmărit campania, şi te pomeneşti că nu ştii pe cine ştampila maine?
Ce să-i faci, asta e o problemă a poporului- pe nimeni "nu interesează campania", pentru că oricum "nu merg la vot" (mai bine merge duminica un grătar şi-o bere, ce să se deranjeze ei!), dar când e vorba de schimbat ceva în ţară, toţi sar cu pretenţiile. De ce basca ta n-ai fost la vot când a trebuit? Aştepţi să pice candidatul ideal din cer, sau te mişti şi tu mai cu talent înspre secţia de votare?

Acum e sâmbătă seara- să ne simţim bine, aşadar. Mâine e începutul sfârşitului. Vă urez votare plăcută.





Comentarii

flavius a spus…
servus...
da, mai e un pic si e inceputul sfirsitului ;) ai avut ghinion cu telefoanele alea... la mine n/au ajuns :)
cele bune!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului