Crin-cel-Şifonat

Ştiam deja că am un ochi extrem de critic, care nu scapă aproape nimic, dar chiar nu mă aşteptam ca la o oră atât de matinală să fac aşa o descoperire (daţi click pe poză, puneţi-vă şi ochelarii pe nas de-i nevoie, ca să vă convingeţi că nu vorbesc prostii):


Crin s-a dus la photoshooting-ul de campanie cu cămeşa şifonată. Nu ştiu dacă a fost nou-nouţă, scoasă din pachet, ori din dulap, cert e faptul că nimeni din staff-ul lui (şi nici măcar proaspăta-i consoartă!) n-a avut bunăvoinţa de a-i atrage atenţia asupra faptului că o haină, de orice fel ar fi, se pune pe om doar după o prealabilă netezire a cusăturilor, iar în cazul de faţă, a boţiturii de pe piept, ce să mai vorbim de dunga sine qua non a mânecilor...


Hmm... înainte de acest episod, mă gândeam serios că poate fi ceva de capul lui.


Comentarii

ionutu a spus…
Bună observaţia, însă tot nu-l face pe Băsescu la capitolul ăsta. :D
Oana a spus…
@Ionuţu: Băse e mai mult şifonat la minte:D
Anonim a spus…
Draga mea, sper să fi fost comisă cu premeditare! Se vb de ecologie şi de reducerea consumului de resurse. După părerea mea, călcatul ar trebui scos în afara legii şi amendat în categoria activităţilor poluante!

Dacă îi cum zici tu, respecte Crinule!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului