Ce poate face campania din om...

Acum deschisesem portalul live al Antenei 3, şi nici n-am apucat să mă dezmeticesc bine, că o şi aud pe gazda emisiunii, Dana Grecu, rostind în gura mare: "Lui Băsescu îi place mai mult în trei...", frază urmată de râsete în studio, care mai înfundate, care mai căscate.

Pardon că-ndrăznesc, don'şoară/doamnă, dar vă treziţi cu amicii la o bere? Nu mai există niciun pic de bun-simt, ori ultima sută de metri din campania asta infectă v-a furat până şi ultimă fărâmă de respect faţă de cei ce se uită la voi???




Comentarii

Ovidiu a spus…
Pentru ceva bani in plus , pentru a fi pe placu "sefului" si poate pentru a prinde si ei posturi de consilieri , ceva pe acolo prin guvern sau cine stie ... ori vor sa probeze o lozinca veche ... cu televizoru o sa prostiti poporul ... eh orice ar fi tot o balacareala de doi lei este, iar pentru putere lumea e in stare de multe ... pacat. Am renuntat pentru perioada asta sa privesc TV`eul ... si`am preferat sa ma dau cu patinele sa ma plimb prin orasul nostru plin cu giratorii , sa vad un film ... ori pur si simplu sa dorm si sa`mi imaginez ca`s pe alta lume...

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului