Pauzele scurte şi dese...

Iniţial, aş fi zis că pauzele astea, de la Împărăţie citire, dăunează grav sănătăţii. Atât din punct de vedere fizic, cât şi mintal. Da' astăzi am reanalizat problema şi m-am sucit.

E bună pauza, atâta vreme cât nu petreci prea mult timp mutându-te dintr-un pat în altul, cu telecomanda în mână, şi castronul de fistic alături. E bună pentru că îţi dă şansa să te refugiezi într-o carte bună, pe care, printre atâtea tabieturi zilnice, uiţi poate să o mai incluzi.
E bine pentru că ai timp de cumpărături în tihnă. Azi, am intrat, pentru prima dată, cred, în ultimul an, în Carrefour. Cu toate "sistematizările" din interior, tot nu-mi place. E aceeaşi îmbulzeală care miroase urât, aceleaşi figuri care îmi displac, aceiaşi paznici slinoşi care se cred boşii Universului. E bine totuşi că n-am prins rând la casă. N-aş fi intrat în veci, dar mi-era în drum, fiindcă a trebuit să mă duc după nişte balamale la Mobexpert. Apropo, dacă aveţi timp, daţi o fugă şi cumpăraţi/admiraţi decoraţiunile de Crăciun.
Am auzit că ar fi fost foarte frig afară, azi-noapte. Sincer, nu mi se pare. Ok, am văzut şi eu maşinile îngheţate bocnă în zori, dar acum e o vreme mult mai prietenoasă decât a fost săptămână trecută.
De ce mai e bună pauza? Pentru că azi am dormit până la 10. Ciudat, pentru că eu nu fac aşa ceva nici măcar atunci când mă duc la culcare la 3 noaptea. Tot ce sper e ca leneveala asta să nu devină obicei. Prost obicei.
E bună pentru că am timp să-mi schimb culoarea unghiilor în fiecare zi.
E bună fiindcă am timp să beau câte două cafele pe zi. Ori o fi rău? Hm... cam da, dat fiind că se înmulţesc şi biscuiţii şi napolitănuţele de lângă cafea...
Mâine iar e liber. Pe unde vă plimbaţi? Că eu n-am niciun plan. Încă.

E bună fiindcă maman mă aşteaptă la masă cu păstrăv prăjit. Pofta bună şi vouă, dacă luaţi prânzul cu întârziere.



Comentarii

Andrei a spus…
E al naibii de bună pentru că am și eu timp pentru mine. Am cam uitat de mine în ultimul timp.
flavius a spus…
servus...
:) da... nici eu n/am mai fost de mult pe acolo...
cele bune!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie