Roz? Neah, rrroozzz!

Acu' vreo oră mă gândeam că viaţa e din nou roz. Nu ştiu dacă era din cauza lucrurilor ce au intrat pe făgaşul normal, căci astăzi m-am comportat ca un om ce sunt, şi nu ca o pisică adormită mai tot timpul zilei, ori datorită salatei de sfeclă roşie pe care am avut-o garnitură la masa de prânz:D.
Cum ziceam, toate bune şi frumoase. Oana se liniştise.
Mă pun şi eu un pic să dorm, că prea multă agitaţie şi alergătură fac rău la organism şi încep să apară ridurile. Mă foiesc, o dată, de două ori, de zece ori. Înfoi pernele, mă lupt cu pătura, nu pot adormi. Îmi zic că ar trebui să mă gândesc la ceva frumos- nu găsesc nimic cu adevărat relevant în această privinţă. Îmi zic apoi că ar trebui să mă apuc să număr oi, deşi n-am practicat niciodată sportul ăsta. Mă plictisesc pe la 20- nu ştiu cum de 'Nea Jiji le mai ştie numărul. Îmi zic că ar trebui... nu-mi mai zic nimic.
Patul începe sa se zguduie. Creierii îmi vibrează, deşi urechile-mi erau astupate de dopuri.


La naiba cu vecinii ăştia! Numa' după-amiaza, când vrea şi omu' să crape în pat juma' de oră, îi apucă reparatul, dărâmatul, găuritul zidurilor şi bârrrâitul?!?!?




Comentarii

Sorin Bâscă a spus…
CRIN ANTONESCU

PRESEDINTE

SIGLA PNL

PS: SE VEDE MAI BINE DE PE DRUMUL DE POIANA. E CU DEDICATIE PENTRU CEI CARE TESTEAZA SUSPENSIILE MASINILOR LA BELVEDERE ... :)))
Oana a spus…
@Sorin: Ah, nu ştiu ce s-ar fi ales de mine dacă nu m-ai fi luminat.
Sunt totuşi curioasă cum or fi montat proiectoarele de laser pe Casa Sfatului... I-or fi găurit pereţii? Nu că m-ar mai mira ceva...

PS. Ai făcut comentariul la alt post, dar de data asta te iert;)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie