Welcome...


Era timpul sa-mi iau blogul in spinare, asemeni melcului, si sa ma mut aici... Aveam intentia de ceva timp, dar cum problemele tehnice ale 360-ului m-au suparat in ultima vreme, am decis ca e momentul potrivit...

Am dedicat 3 zile numai mutarii tuturor posturilor de pe blogul vechi... Era pacat sa se piarda, zic eu, mai ales ca am "cheltuit" destul timp scriind... Nu ma plang, caci n-a fost un chin, ci o placere pe care nu mi-o puteam refuza...

Orice noutate ar trebui sa reprezinte o noua sansa, si sunt de parere ca totul arata mult mai bine aici... Sper sa nu fiu nevoita sa-mi fac bagajele si de aici...


Enjoy my brand new blog !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie