13 Octombrie 2008




Avand in vedere ca am trecut de data de 1 octombrie, cu totii ar trebui sa avem preocupari mai mult sau mai putin academice... Asta am incercat si eu sa fac, azi, cand am observat ca imi "place" atat de mult la scoala, incat am inceput sa asist si la cursurile altor facultati... Cineva o sa zica in mod sigur ca am luat-o razna, desi unii s-au uitat destul de suspicios la mine, inca de pe la pranz... Asta e...


Inafara de faptul ca pentru 100 de minute eu si Pesi am redevenit colege de banca, tot pentru atatea minute mi-a trecut fobia aceea care tot imi da tarcoale de catva timp... M-am simtit bine cand o zaream pe Vane, undeva in dreapta mea- am retrait momentele cele mai dragute... Si asta imi confirma teoria pe care am elaborat-o in miez de noapte, acum cateva saptamani, cand ar fi trebuit de fapt sa dorm, conform careia nu avem nevoie de poze ca sa ne amintim... Cel mai bun suport al amintirilor e sufletul si memoria noastra... Hartia doar imortalizeaza, pe cand memoria inmagazineaza senzatiile, si e de ajuns un singur mic impuls pentru ca sufletul sa retraiasca si sa aduca in fata ochilor mintii imaginea amintirii... Asta s-a intamplat si azi, cand am fost alaturi doar de cateva persoane cu care am petrecut o gramada de timp in trecut, si a fost ca si cum formula veche s-ar fi reinstituit... Doar Pitz Ralu mai lipsea, dar na, ea e "fata" de Bucuresti, si fuge de frig...


Pentru ca tot vorbeam de preocupari academice, de ziua aceasta imi voi aminti poate, vreodata, cu placere, pentru ca am adaugat bibliotecii mele prima mea carte de Drept, care sper ca imi va purta si noroc, si imi va fi si de folos... Gata cu astea, nu vreau sa sune a lauda, ca nu-i de bine...


Tot azi- Doamne, ce de lucruri am de povestit, am facut o vizita in singura scoala pe care o am, momentan, in suflet... A fost dragut sa simt din nou mirosul de igrasie din Centrul American, sa ii aud vocea celei mai doamne dintre profesoare, si sa revad cateva fete cunoscute...


Promit sa nu trec niciodata pe trotuarul celalalt...
P.S. Textul de pe poza e prea mic asa ca: Memories, (noun) pl The mental faculty of retaining and recalling past experience.

Comentarii

november a spus…
pesi meuuu:*:* Cel care a zis ca cel mai bine e sa ai sentimentul prezentului cred ca a omis ceva. Acele senzatii, amintiri si ganduri poate chiar si revelatii pe care le-am avut impreuna au tesut legaturi mult prea profunde pentru a putea fi uitate sau ignorate.:*:*..ca sa nu mai zici ca o sa te parasesc:P
Oana a spus…
@ november: >:D<

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie