27 Octombrie 2008


M-am gandit de cateva ori sa mai scriu despre ceva care ma tot framanta de ceva luni, si parca tot imi era frica... Sa nu jignesc, sa nu ranesc... Am luat hotararea...


O sa spun ca mi-am pierdut orice urma de respect fata de niste oameni care au mintit cu nerusinare doar pentru a ma face sa ma simt prost... Am pierdut orice urma de afectiune, oricat de mica, fata de o persoana pe care, in unele momente, am considerat-o un umar de nadejde in a-mi varsa nervii sau dezamagirea... Cu totii cunoastem genul de om care se napusteste cu toata forta asupra a ceva ce ti-a apartinut in trecut, si chiar daca nu te afecteaza in mod direct, ceva, ceva tot spune despre caracterul fatarnic al respectivei persoane... Nici nu ma mai intereseaza daca va citi asta, sau daca va avea curajul sa "se simta"... Consider asta un capitol incheiat definitiv, si fara drept de apel...


Desi luni, a fost o zi frumoasa... Printre ultimele raze de octombrie inca mai zboara, destul de agitate, frunzele multicolore... Pe strazi lume mai agitata, nu stiu daca se trage de la criza economica mondiala, sau de la teama ca iarna vine si plimbarile nu vor mai fi atat de placute...


Tot azi, am fost din nou, pentru o ora si jumatate colega cu Pesi... Si culmea, nu ne-am iesit din mana, ba chiar ne bucuram de timp si mai si decat obisnuiam inainte... Imi e iar dor...


Dimineata, in drum spre oras, mi-as fi dorit sa pot plange... Nu mai stiu exact ce ma apucase...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului