12 Octombrie 2008


In ultima perioada, sunt mai pierduta in timp si spatiu decat de obicei, desi tind sa ma pierd mai mereu in contemplari aiurea, si vesnic nu stiu in ce zi a saptamanii sau a lunii suntem... Nu stiu ce a determinat agravarea acestor mici defectiuni tehnice, dar plimbarile fara rost dintr-un colt in altul al orasului, si oboseala se pare ca isi fac simtita prezenta mai repede chiar decat ma asteptam...

A fost un weekend relativ frumos, si cand spun relativ, am retinerile de rigoare, pentru ca saptamana asta n-a fost intocmai precum mi-as fi dorit-o... Nimic nu mai e la fel , din momentul in care ceva nu mai exista... Si tocmai schimbarea deruteaza... La fel a fost sambata, cand am ajuns in curte si n-a sarit nimeni pe mine... Am gasit doar niste ultime amprente de labute intr-un morman de pietris...

Azi, timp pierdut, ganduri resemnate in fata zilei de maine, cand e luni...

Nici nu mai sesizez trecerea saptamanii- totul are un ritm alert si devine din ce in ce mai enervant si frustrant in acelasi timp...

Maine o luam cu totii de la capat... Imi e deja dor de zilele de vacanta...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie