30 Octombrie 2008


Daca ziua de miercuri nu te doboara, in mod sigur te oboseste intr-atat, incat sa te odihnesti pe deplin joia...


Dupa ziua haotica de ieri, in care am alergat de colo colo, am mai invatat ceva util pentru viitor, dar am si stat la barfa cu Pisi Ioa, mi-am promis ca azi, indiferent de urmari, plec in lumea larga... Lumea larga insemnand Dobarlau, dupa cum in copilaria unui var de-al meu, lumea larga insemna vita-de-vie din gradina bunicilor:))...


Zis si facut... Daca ieri a fost doar o zapuseala calduroasa si care iti provoca mici broboane de sudoare pe frunte, azi a fost o zi cu adevarat superba... Am privit cu mandrie cum se pune tigla pe casa-mi, am gradinarit, am luat masa in aer liber si curat, am alergat dupa o vaca, m-am jucat cu "iubita" raposatului meu Maxx, Hera... Am si reusit sa fac ceea ce n-am putut niciodata de cand ma stiu- sa dorm in iarba... Am strans cateva perne, mi-am gasit o panta, pe terenul unui vecin, m-am infasurat cu o paturica, pentru ca batea vantul, si am infaptuit visul... Asta-vara n-am putut din cauza gazelor care zburataceau peste tot, dar acum n-am fost trezita decat de cateva ori de drujba sau de cate-o masina ce trecea pe drum, dar fara sa ma deranjeze- adormeam din nou intr-o clipita... Ar trebui cu totii sa incercati, macar acum, cat vremea va mai permite... E cel mai dragut somn... In rest n-am mai facut nimic, pentru ca n-am mai apucat...


Poza am facut-o special pentru cea revenita in provincie, zilele astea, cea etern indragostita de vacute, the one and only Pitz Ralu:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie