Final de saptamana magnifica, à la Oana...


Dupa cum deja unii dintre voi au aflat din posturile anterioare, am inceput, am continuat, si acum incheiat, o saptamana desavarsita... Sunt din ce in ce mai mandra si mai optimista in ceea ce priveste sintagma "viitorul suna bine"...

Cred ca m-am oprit cu ziua de joi... Asa ca, urmeaza vinerea... Vreme plictisita, chef de viata egal cu zero... Spre seara, m-a agatat un tip... Nu stiu cum il cheama, mi-a zis, but who cares?... Texte de 2 lei, un moment de neatentie, care era sa-l coste pe nefericit un accident de circulatie... Mi-e deja sila... Raman la iubirea mea eterna, cu care am saptamana asta intalnire intr-o oarecare intersectie...

Sambata, chiul de la curs, plimbare(de data asta, cu rost) la Dobarlau... Incotosmanata ca la Polul Nord, am purtat caciula in octombrie, eu care n-am mai purtat de cand eram mica si nestiutoare... Ce-i drept n-a fost nimic rau in ziua de ieri... Doar ca a facut parte dintr-o saptamana "rea"... De fapt, a trebuit sa pun la punct niste mici neintelegeri cu niste personaje, care desi traiesc de pe urma mea, au inceput sa si-o cam ia in cap...

Duminica- schimbat ceas, zic unii ca am fi dormit mai mult... Pe naiba... Eu una am dormit mai mult pentru ca m-am culcat mai repede, obosita de aerul tare de Dobarlau... Sesiune de shopping inca de dimineata, o plimbare pana in capatul celalat al orasului, apoi vizita la bunicii adoptivi, de Sf. Dumitru... Nu degeaba faceam eu observatii cand zaream de la fereastra, pe la pranz, oameni cu buchete de flori si cadouri, indreptandu-se spre destinatii "dumitresciene"... N-am mai petrecut demult niste ore atat de placute ca cele din dupa-amiaza asta... Am ras de amintirile din copilarie ale celor mai batrani, am promis ca anul asta mergem la colindat pe la casele dobarlaienilor, pentru ca atmosfera de sarbatori de acolo e mai minunata decat v-ati putea vreodata imagina... Mai multe detalii la vremea potrivita, pentru ca suntem de-abia in octombrie...

Oricum, de maine incepe o noua saptamana, ultima din luna asta, si probabil un nou capitol in viata mea... Nu vreau sa dau detalii, dar e acea schimbare despre care vorbeam cu cateva zile in urma...

Have a great new weeek, and a friendly Monday!
P.S. In poza se poate observa o simpatica turma de oite, in drumul spre Dobarlau, iar in coltul din dreapta sus, Manastirea Marcus...

Comentarii

cata a spus…
e super zona:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie