18 Octombrie 2008


De-abia cand am scris data mi-am dat seama cat de mult a trecut si din luna asta, si cat de aproape suntem de iarna... Dimineata am vazut iar zapada, si a fost de-ajuns ca sa-mi stric, partial, ziua...


De vreo ora incoace am starea aia in care as ucide barbati casatoriti si as condamna la spanzuratoare o tipa care isi inseala iubitul...


In jur de 1.75... Par saten, ochi caprui, alunita destul de vizibila deasupra buzei superioare, zambet indecis... Pulover verde, camasa maro, blugi si pantofi de piele intoarsa maro... De fapt de la pantofi a inceput totul sa-mi sara in ochi... Mare businessman in domeniul instalatiilor sanitare... Conduce un A6 bleumarin... De fapt, are toata gama de culori in dulapul cu pulovere... Pantofii- aceiasi, dar impecabili de fiecare data... Privire tot indecisa... Scaun de copil pe bancheta din spate a masinii...
Acum m-am enervat ca nu gasesc pantofi ca cei ai "cavalerului" din poveste... These ones are way too shiny, not to mention anything else about the guy in the pic...




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie