Votanţii Băselului, deja dezamăgiţi

Sunt trei zile de când Băsescului i-a fost validat noul mandat de şef al statului. Tot în aste zile, Mr. Băse s-a preocupat să-şi răsplătească lingăii fideli, mai precis membrii Cancelariei Prezidenţiale, pe care i-a decorat cu tot soiul de globuri de Crăciun Ordine. Pe lângă ei, şi nişte cercetători ai Academiei Române, ce s-au ocupat de elaborarea Dicţionarului Literaturii Române, şi de editarea unor volume de Eminescu. Mă miră, dar presupun că a făcut-o pentru a închide gurile slobode ce contestă decoraţiile oferite alor lui.

Ieri discutam cu o persoană, aprigă susţinătoare de-ale lui Băse, atât în timpul campaniei, cât şi după alegeri, şi încrezătoare nevoie mare că acesta va face, şi va drege. În cadrul discuţiei, am ajuns şi la politică, căci deh, la noi a ajuns subiect notoriu, mai ceva ca vremea la englezi.

Şi îmi spune, désolée: Nici prin cap nu mi-ar fi trecut că Băsescu îl va numi premier, din nou, pe Boc. Mă uit la ea pe sub gene: Acu' serios, tu chiar te aşteptai la altcineva? E şi normal că numeşte un maimuţoi care să joace după ce-i cantă el la fluier. Ea: Păi şi-atunci de ce-am mai votat?

Hmm, asta-mi place la nebunie. Marilor votanţi ai Băselului a început să li se înfigă cuţitul regretului. Regretului că au pus ştampila pe el, în 6 decembrie, ori mai devreme. Voi ăia care dădeaţi din gură, încolo şi-ncoace, cum că Traian va schimba, va reforma, va dărâma corupţia. O va face pe mă-sa!


Dacă e ceva ce-mi place la el e faptul că nu îşi uită anturajul. Merge până-n pânzele albe cu gaşca lui de mari experţi în toate (vezi Videanu, Boc, Udrea, sau "amicul" Berceanu). Parcă era o mizerie de melodie, ceva în genul "dau cămaşa
dă pă mine"- ei, aşa face şi el, dă tot dă pă el ca să îşi recompenseze haimanalele care l-au pupat în dos atâţia ani, l-au aplaudat în campanie, şi mănâncă pâine-cozonac de pe urma lui.

Stimabililor, n-o luaţi prea tare cu decepţiile, mai aveţi 5 ani mari şi laţi în faţă, în care veţi avea plenty of time să vă daţi cu capul de pereţi. Aceasta a fost doar ridicarea cortinei spectacolului ce va să vie;).

Comentarii

Luana a spus…
Bine punctat... Ce ma uimeste in continuare e indarjirea cu care rspectivii votanti au pus botul la ceea ce a SPUS candidatul Basescu, in loc sa se gandeasca 3 secunde la ceea ce FACUSE in cei 5 ani de presedintie.

Sunt lucruri extrem de evidente si simple pe care le-au sters cu buretele din memorie, dezgropand in schimb mortii in privinta PSD de prin anii '90...

Oare peste astia 5 ani de cate ori se vor fi dar cu capul de pereti din cauza alegerii facute?
Sorin a spus…
În 5 ani uită cât sunt de dezamăgiţi şi atunci îl vor vota pe cel pe care-l va indica Băse la momentul respectiv ca "succesor de drept"! Aş putea să pun pariu că aşa va fi!
Oana a spus…
@ Luana: La cum au început să se desfăşoare lucrurile, cred că doar cei mai buni vor mai supravieţui până la finalul celor 5 ani (de coşmar) :)).

@ Sorin: Intuiţia mea (care nu dă greş aproape niciodată) îmi spune că acel "succesor de drept" va fi unul dintre următorii: Udrea, Boc, ori EBa. În spatele alesului se va afla, desigur, supremul şi unicul Băse.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie