Septembrie, marţi


Astăzi, după o săptămână întreagă de
vino-ncoace-du-te-ncolo, mă resimt. Cu dureri de oase, muşchi, mădulare, şi tot ce poate durea într-un corp. Punem la socoteală şi vremea absolut dezastruoasă pentru luna septembrie, rezultând o zi perfectă pentru stat 20 de ore numai în pat.

În cele 4 ore de
nestat afundată între perne şi pături, am fost să-mi recuperez maman-ul, am mâncat, m-am răsfăţat cu ciocolată şi m-am amuzat pe seama gloriosului conducător al ţării.

PS. Fotografia de mai sus este dovada vremii- lumea la 13°, ieri dimineaţă.




Comentarii

Marius Ola a spus…
Să-nebunesc dacă nu mă râd şi eu mâine, mai abitir decât m-am râs aseară. Am şi eu nevoie de somn la un moment dat...
flavius a spus…
servus...
adevărul este că ACEASTĂ toamnă nu este cea pe care o aşteptam... Sper să îmi revin şi eu şi să o văd aşa cum o ştiam :)... Toate cele bune!
Oana a spus…
@ Flavius: Presupun ca trecerea de la un anotimp la altul a fost mult mai brusca decat ar fi trebuit, si decat ne-am asteptat.
Dar astazi e soare afara:)! Poate ca vremea ne va face o supriza frumoasa si mai prindem macar cateva weekend-uri de bronzat:D.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie