Cafea à la Oana

Dacă e ceva ce îmi place extrem de mult să fac prin casă, acele două activităţi sunt călcatul rufelor, şi spălatul vaselor. Cea din urmă îndeletnicire se desfăşoară întotdeauna cu mănuşi.

Azi, maman gătise, eu am spălat vasele. După ce termin, nu ştiu ce-mi veni să îmi anin mănuşile pe capacul aragazului- ştiţi voi, chestia aia cu care se acoperă ochiurile. Pe ochiul dinspre capac, şedea cuminte ibricul de cafea al lui maman- pen' că fiecare bea altfel de cafea în casa asta.
Maman se uită extrem de serioasă la mine, şi-mi zice: Atârnă-ţi alea în altă parte, că eu n-am chef să beau cafea cu zeamă de mănuşi!


Comentarii

Marius Ola a spus…
Cafea cu zeamă de mănuşi? Măcar să nu-şi păstreze aroma:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie