Pentru mâine


Mă tot uit în calendar şi tot nu prea-mi vine-a crede că au trecut 5(!!!) luni din anul ăsta.

Nu ştiu dacă vouă vi s-a părut puţin, rapid, mult, ori lent, cert e că, pe de-o parte, mie mi-a convenit. Oricum mi se întâmplă doar lucruri rele, şi n-are rost să-mi doresc să le prelungesc. E mai bine că trec (duce-s-ar unde s-or duce...).
Pe de-altă parte, tocmai ceea discutam joi seară- a trecut 1 an de facultate. Mai e sesiunea, dar mă refer strict la an ca unitate temporală.
Pe vremea liceului (vorbesc deja ca şi cum ar fi trecut cel putin 100 de ani de-atunci), în prostia noastră, ne doream ca zilele să treacă mai repede, să scăpăm de ceea ce consideram noi pe-atunci ca fiind stresul vieţii noastre. Ni se părea că totul trece prea lent şi eram veşnic nemulţumiţi. Asta până în ultimele luni, când totul a fost atât de plângăcios, frumos, şi zâmbicios în aceeaşi măsură, încât nu ne mai ajungeau orele. Acum am rămas cu dorul. Şi cu pofta să mai gustăm din atmosfera aceea măcar o dată la câteva luni. Gata cu melancoliile de mai, că nu e cazul. Le aveţi fiecare pe-ale voastre.


Începusem să scriu, de fapt, ca să vă spun că mâine e 1 Iunie. E ziua noastră. A celor ce încă păstrăm o firimitură cât de mică de
copilărie în noi. A celor ce ţinem, într-un raft al bibliotecii, toate cărţile cu pagini îndoite, rupte, şi îngălbenite ale copilăriei. A celor ce ne dăm uneori în leagăn, sau suflăm într-o păpădie pufoasă, pentru a-i răspândi seminţele.
Eu am primit deja cadouri de 1 Iunie. De la bunici, desigur.

Şi vă spun şi vouă La Mulţi Ani (copilăroşi) pentru mâine!

Comentarii

notopic a spus…
La multi ani si tie Oana!!
Cred ca asta e ziua ta, a mea, a tuturor... pentru ca fiecare, indiferent de varsta, pastreaza undeva, intr-un loc ascuns... intr-o cutie de carton mancata de vreme, cu colturile rupte... insemnata "Fragile !! This side up !! "... copilaria ( sau... asa ar fi normal).
De primit cadouri... n-am primit :( ... semn ca cei din jur ma considera mult mai matur decat sunt ( sau decat ma consider eu...). Doar Kamara " s-a gandit la mine" si mi-a oferit o felie de tort ( unul virtual desigur... dar totusi... intentia conteaza :)) )... e de ciocolata. Daca iti place o impart cu tine... cu cea mai mare placere!! :)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie