cum ne respectăm valorile...



Asta e ceea ce a urmat după episodul cu aruncatul la ţintă în Constantina Diţă Tomescu.
Nu prea mă agit eu cu sportul, în general, dar nu pot să nu mă enervez când văd cum "spuma" societăţii tratează nişte oameni care muncesc cu adevărat. Cărora nu le-au picat banii şi vilele din cer, şi nici nu îşi pierd viaţa lâncezind prin cluburi şi cafenele.

Să nu ne mire, dacă în câţiva ani, toti aceşti sportivi ne vor părăsi, şi vor participa la Olimpiade şi alte competiţii importante în loturile altor ţări. Care au învăţat de mici respectul.

Mintea mea nu-şi poate închipui o Americă batjocorindu-l pe Phelps, şi nici o Elveţie care să arunce cu doze de bere după Federer.

Comentarii

Tâmpiţii, proştii, parveniţii, incompetenţii, cocalarii şi idioţii domină România.
Ar merita un drum la Snagov numai ca să le scufund bărcile tuturor parveniţilor aceia.
Oana a spus…
@ Razvan: Cred ar trebui să te duci cu un vas de croazieră pe Snagov, ca le poţi face faţă tuturor living idiots-ilor care trăiesc acolo.

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului