Saturdaying ;)


Într-o oarecare măsură, am reuşit să fac ceea ce mi-am propus la începutul săptămânii, adică să mă liniştesc un pic. Şi, m-am liniştit într-atât, incât nu mai sunt eu. Dorm până la 9 (!?), ies din pijamale pe la 11, iar cafeaua nu mai are niciun efect de trezire a simţurilor.

Ba mai mult, m-am plimbat, am luat aer curat, am avut cele mai simpatice companii, şi am râs mult. Parcă uitasem şi cum e să râd. Plus că mi s-au întâmplat şi unele lucruri bune.

Era grav. Sper să nu mai revin la starea aia, chiar dacă acum sunt un pic mai aeriană. Mă adun eu cumva- începe sesiunea peste 3 săptămâni, deci trebuie.

Ca în fiecare weekend, de câteva săptămâni încoace, vremea s-a stricat. No sun means no suntan (I'm afraid it's already becoming an obsession!).

De câteva luni tot văd sau citesc reportaje despre Rezervaţia de Zimbri de la Vama Buzăului. Plus că acum e şi un zimbruţ mic pe-acolo. Cred că mă voi ocupa cu un drum până acolo. Asta dacă nu adorm în următoarea oră.
Nu mai lungesc vorba, pentru că nici eu, şi cred, nici voi, n-aveţi chef să mă ascultaţi.

Să aveţi un weekend relaxant, iar dacă soarele nu se va arăta, măcar călduţ să fie.
P.S. În poză: Aseară-n amurg.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie