Nimic nou sub soare


De câteva zile încoace, am intrat într-o stare de moleşeală cum rar se întâlneşte la mine. De obicei sunt prea agitată ca să mai am timp şi de odihnă. Dar acum n-am chef decât de somn, care se prelungeşte, în fiecare dimineaţă, până înspre ora 9. E ceva, dacă luăm în considerare ceasul meu biologic ce până acum suna isteric de pe la 7, 7 şi ceva.

Am zis moleşeală. Acum zic şi dureri de cap. În fiecare zi, cu începere de la ora 21. Cel mai rau e că nu trec cu niciun fel de pastile, ci doar cu somn. Iar eu nu pot dormi cu începere de la 9 seara, pentru că risc ca pe la 2 a.m. să patrulez prin casă.


Am zis moleşeală. Acum zic şi lipsă de chef. N-am mai dat pe-aici de vineri. Nu găsesc nimic îndeajuns de demn pentru a-mi răci gura.


Nu ştiu dacă doar mie mi s-a părut, dar luna mai a trecut teribil de repede. Parcă mai ieri patria sărbătorea 1 Mai proletar. Azi, am trecut deja de jumătatea lunii.


Vreau linişte. Măcar săptămâna asta.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie