uhm, let me think 'bout that...

Ce îţi place să faci atât de mult încât ai plăti pentru asta?
Să mănânc, să pierd timpul şi să mă plimb.

Dacă ai afla azi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

Lucru clar- m-aş pune cu burta pe carte serios, ca în patru ani să termin facultatea. În al cincilea an aş mai avea timp de nişte profesionalisme reuşite, şi de o escapadă binemeritată cu cineva, undeva.

Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?

Bineînţeles, am mai dat de o întrebare similară într-o leapşă anterioară, şi am spus deja că renunţarea la o viaţă normală ar fi cel mai mare snobism de care aş putea da dovadă.

Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară?

Că am reuşit să fac ceva ce nimeni nu a reuşit până atunci. Doar să nu mă întrebaţi ce anume:D

Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

N-aş vrea să spună nimic, ci să îmi dăruiască câte-o floare, o îmbrăţişare şi-o lacrimă.

Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Ştiu sigur că aveam nişte rânduri clare în minte, legate de acest aspect, dar îmi scapă la ora asta. I did it my waaaay!

Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?

Mai mult ca sigur vream să devin avocat.

Ce ai face, dacă ai ştii absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?

Aş înota o mare-n lung şi-n lat, sau m-aş face alpinist.

Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?

Nu vreau copii, deci nici nepoţi, dar ipotetic vorbind, le-ar spune că au cea mai stresată, încăpăţânată, şi vorbăreaţă bunică.

Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt cele 3 întrebări pe care ţi le-ai adresa?

Cui i-am greşit? Pe cine am iubit? Ce-am lăsat în urmă?


Leapşă via Ambasadoarea.
Pe mai departe, leapşa e a lui Notopic.

Comentarii

Mihaela Chelaru a spus…
mi-a placut raspunsul tau la ultima intrebare!
Oana a spus…
@ Mihaela Chelaru: Se poate presupune că ar fi un ultim bilanţ, nu?
Anonim a spus…
Cam pe la a treia intrebare am realizat... " Bai asta e o leapsa!! "
Si am inceput sa citesc mai cu inima stransa... Ma gandeam insa... " N-am mai comentat de ceva vreme... a uitat Oana de mine..."... ori " Poate a uitat sa o dea mai departe...".
Am ajuns la final si... n-a uitat!!
Asa-mi trebuie... daca dau lepse ca la manele ( " fara numar!! fara numar!! " )... se mai si intoarce roata :D
O sa incerc sa onorez provocarea in cel mai scurt timp... poate chiar in seara asta.
Am insa o singura problema... ai dat cateva raspunsuri superbe si acum... incercand sa raspund si eu... nu-mi vin decat cuvintele tale in minte... :)
Oana a spus…
@ Notopic: Unforgettaaaable, that's what you aaare... Glumesc:))
Nu-i nicio grabă, răspunzi doar după o meditaţie profundă:)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie