Ce-am primit şi ce răspund

1. De persoana iubită calcă strâmb, tu ce faţă faci?
Nu ştiu de ce ar avea cineva impresia că şi-ar permite să facă aşa ceva. Dar în caz că s-ar întâmpla, la uşa mea n-ar mai avea speranţa să păşească vreodată, iar faţa mea ar fi una senină, pentru ca aş scăpa de un idiot. Mare.
2. Asupra cui se năpusteşte dorinţa ta de păruire?
Hm, să mă gândesc un pic... Să fie analfabeţii cu pretenţii? Să fie unii politicieni? Irineii si Monicile de pe la noi? Nu ştiu- aştept până ce violenţa nu va mai fi pedepsită prin lege, şi voi acţiona conform dorinţelor din momentul respectiv.
3. Iubirea ţi-a fost dată simultan la 2 fiinţe?
Cam întortocheată întrebarea... Dar nu s-a întâmplat să iubesc pe altcineva înafară de propria-mi fiinţă...

Când să spun că da, pwoh!- vraja se spulberă:))
4. Trece 1/4-ul academic şi cât mai aştepţi după dragostea vieţii tale?
În general, stau prost cu răbdarea... Şi oricât de dragostea vieţii mele ar fi, nu suport persoanele care întârzie, chiar şi 5 minute... Mai ales dacă eu aştept afară, iar afară sunt -20 de grade.
Se pune dacă mie îmi place să întârzii?:D
5. Loteria e câştigată de tine deci îţi părăseşti slujba ori ba?
Deocamdată nu muncesc, dar chiar dacă aş câştiga, şi aş avea slujba visurilor mele, nu, n-aş renunţa... Ar fi cel mai mare snobism de care aş putea da dovadă.
6. Culmea enervatului în temperamentul tău e?
Am scris deja, într-una din zilele trecute, că nu obişnuiesc să mă enervez repede şi des... Dar dacă se întâmplă, cred că culmea ar fi să trântesc ceva, sau să îmi scape o răutate, adresată persoanei care m-a enervat.
7. Peste 10 ani eşti?
O sa fiu, trebuie sa fiu... Zilele trecute, un nene mi-a urat ca data viitoare când ne întâlnim să mă mândresc cu funcţia de judecător, la care oricum n-am aspirat niciodată... Dacă până acum mă uitam cu jind după clădirea Tribunalului de pe la noi, de câteva luni mi s-au aprins călcâiele după o alta, mai colorată, şi cu job-uri mai entertaining...

De parcă job-urile ar putea fi entertaining ...dar, ne consolăm cu remuneraţiile excepţionale:D
Şi deocamdată nu spun ce voi fi.
8. Primul lucru pe care-l înfăptuieşti când deschizi ochii la crăparea de ziuă e?
Să pun alarma telefonului pe snooze, şi să mai trag un puiuţ savuros de somn...
9. Preferi singur, ori într-o relaţie?
De un milion de ori singură (...şi neliniştită)

Leapşă via
Notopic

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie