In ză neibărhud


Reţeta pentru a avea o dimineaţă cât mai reuşită în faţa blocului, step by step:

Se ia una bucată gospodar autentic, înfofolit cu training suit, şi vesta de pe vremea când lucra în uzină.

Se ia una bucată mătură de curte, fabricată, în general, din crengi.

Se deszăpezeşte trotuarul din faţa blocului, pentru ca vecinii ce se vor trezi mai tarziu să nu îşi rupă capul în extazul de a ajunge mai degrabă în zăpadă.

După ce se încheie cu trotuarul, se purcede hotărât către parcare, unde stă maşina, împachetată şi ea, de ani de zile chiar, cu o prelată ruptă şi ca vai de ea.

Se deszăpezesc capota şi plafonul.

Se parcurge conturul lunetei şi se alunecă spre portbagaj.

Se ia una bucată Oana drept fotograf de la înălţime, şi se imortalizează momentul.

Acum, spuneţi-mi... N-aţi vrea şi voi să încercaţi noul instrument anti-zăpadă, pentru a conferi vopselei maşinii voastre o textură cât mai aparte?

Comentarii

Marius Ola a spus…
Cred că este vorba despre acelaşi gospodar, care vara, în fiecare dimineaţă devreme stă aplecat deasupra motorului daciei de epocă mimând că se pricepe. După ce mângâie câteva buji ale „bolidului”, se urcă gânditor în maşină, amabalează până la refuz motorul utând capota deschisă. Apoi iese fericit din maşină. Trânteşte capota. Se face că ia ceva din porbagaj. Îl trânteşte şi pe ăla. Strigă la nevastă, care aplecată mai să cadă pe pervayul geamului dă din cap afirmativ. Apoi fericit că a trezit tot cartierul, urcă alene la etajul de obicei doi al blocului şi îşi reia liniştit somnul de fost muncitor la uzină acum fiind doar un biet paznic de noapte.
Trăiască vecinii!
Anonim a spus…
ce poze demne de un paparazzi profesionist :D .
Imaginile astea mi-au adus aminte de o intamplare foarte distractiva...
La mine in bloc sta Moses ( nu garantez ca asta e numele lui... dar asa ii zic toti ). Moses e autist, are undeva la 30 de ani... si locuieste cu mama lui ( o bartanica amarata...) .
In fiecare zi Moses sta in fata blocului si deschide usa tuturor... saluta ... si apoi zice " Bem o beica?! " . Nimeni niciodata nu am vazut sa-i dea o bere... sau macar bani sa-si cumpere el una.
Acum un an... intr-o dimineata blestemata... cum sunt toate cele cu laborator la 07:30... ma trezesc la 06:30 si privesc pe geam... Prima zapada. Cred ca ninsese toata noaptea... asa imi parea avand in vedere stratul gros de zapada de pe jos... masini...
Imi venea sa plang stiind ca dupa ce ca-s mort de somn o sa fie nevoie sa mai inghet si dand zapada jos de pe masina...
Ma imbrac, imi fac curaj si.. ies.
Raman in fata blocului facandu-mi cruce...
Totul e alb...zapada are o jumatate de metru si e peste tot... Masina mea... e curata ca lacrima. Niciun fulg de zapada n-a atins-o... Nu inteleg nimic... Oare asa s-a gandit Dumnezeu sa pedepseasca ateul din mine? Daca da... tine-o tot asa !! ;)
Ma urc in masina, inca facandu-mi cruce, si dau sa plec...
Aproape ca-l calc pe saracul Moses care aparuse ca din pamant langa masina mea...
Dureaza ceva pana inteleg ce incerca Moses sa-mi explice : el a dat zapada de pe masina...cu matura!! Imi multumesc mult si desigur urmeaza intrebarea : Bem si noi o beica?! ...Zic... "Nu pot sa beau ca tre' sa ajung la scoala..." dar arunc repede un ochi in portofel... am 2 hartii de 50.000 ... Scot una si i-o intind lui Moses ... " Uite...bea tu o beica sau ce vrei... " ( ma gandesc...mamaaa...ce miscare... m-am scos... am scapat de zapada anul asta... 50.000 azi...50.000 poimaine... masina curata... :D ). Plec la scoala si ma intorc la pranz... Parchez in spatele blocului de data asta. Doar cobor ca si observ... in tot cartierul e o harmalaie incredibila... Cineva urla cat il tin plamanii... nu se intelege nimic din ce zice dar rasuna.... Ajung in fata blocului si vad ca scandalagiul e Moses... care sta pe bancuta si...ba rade... ba plange... tipa...gesticuleaza... Are o berica din care mai ia un gat din cand in cand... Exact cand ajung in fata usii din bloc iese vecinul ( nu-i stiu numele dar e "vecinul" pentru ca sta langa mine.... restul...sunt vecini... nu vecinii :D ). Vecinul il vede pe Moses si-i zice : -Iar ai baut ma? Care ti-o fi dat...?!
Moses a ras si a plans si a ridicat intreg cartierul in picioare pana seara...
Acum prefer sa-mi curat singur masina... :D

P.S: Frumos header Oana...
Ai grija cand te ridici :D sa nu strici ingerasul!! ( asta-i partea cea mai "dificila" :) )
Anonim a spus…
:) ce weekend tihnit!...
cele bune!
Anonim a spus…
Whuuh, snow angels !
Blogul tău pentru mine e ca atunci când asculţi Buddha Bar după ce ţi-a spart capul house-ul toată seara, "a breath of fresh air" ca să-l citez pe englez.
Sugestii la playlist: http://www.youtube.com/watch?v=qTTGX27fsA4
Oana a spus…
@ Marius Ola: Să ştii că el nu e genul, adică nu şi-a mai despachetat maşina aia de când eram eu mică... Să tot fie vreo 10 ani de-atunci:))

@ Notopic: Eşti amuzant, ca de obicei:))

@ flavius: Îţi dai seama ce tihnit a fost weekend-ul meu, dacă am avut timp să mă ocup cu spionajul de la etaj!

@ Sorin Bâscă: Nici că ai fi putut aduce un compliment mai frumos blogului meu. Mulţumesc:)
Anonim a spus…
Working, working, working... done! Ce curatica e mashinutza mea acum!
Oana a spus…
@Cristi C.: Asa-i ca-i mai lucioasa?:))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului