Bă, ioooo...


Aţi observat că afară e o toamnă din aceea plicticoasă? Cu ploaie multă şi umezeală care te îmbie să stai în casă, la căldură, să pierzi timpul făcând te miri ce. Asta am făcut eu azi, am stat în pat nenumărate ore. În mare parte a fost pentru că nu m-am simţit bine, dar şi din cauza stării de leneveală dată de peisajul deprimant de afară. Oricum, la noapte cred că ninge- la Dobârlau s-a depus deja zăpadă de 2 degete, deşi în weekend de-abia mai găseai un petic de alb, pe marginea văii...

Vreţi să vă zic ce-am întreprins eu azi, în timp ce stăteam în pat, bineînţeles? M-am uitat la Gigi. Cum, care Gigi? Iioooo, Gigi Becali. Şi ştiţi ce povestea? Cum dă el de mâncare la oi. La el, hrănitul oilor e un fel de terapie de reenergizare, atunci când se întoarce obosit de la serviciu. Le dă să mănânce morcovi, din ăia mari si sănătoşi, şi neapărat de producţie autohtonă. Ce bă, ăia de dincolo sunt morcovi? Şi mănâncă şi el cu oile- tot morcovi. Apoi, a povestit că el nu cumpără carne de la macelărie, şi are acasă un viţel, un porc, găini, şi nu mai ştiu ce alte orătănii... Mi le şi închipui pe toate, aciuate în jurul Palatului aurit, din centrul Bucureştiului. Iar la restaurant, înainte de a comanda un grătar de muşchi de vită, îi spune ospătarului: Vi-vi-vi-vi-no cu muşchiul, să vă-vă-văd eu muşchiul, bă, dacă e bun, că iooo Gigi Becali, nu mănânc orice. Mai mănâncă fiică-mea salamuri şi mezeluri d-astea, dar iooo nu, Doamne fereşte!
Apoi, a avut treabă cu Morar de la DNA. I-a promis că Dumnezeu îl va bate, că nimeni nu scapă de Becali nerăzbunat, că Becali se duce şi dă slujbe, şi nu scapă, la câte răutaţi a făcut.
Apoi, i-a recomandat preşedintelui Băse, să ierte (aaamiiiin!). Pentru că îndrumătorul poporului, când se afla în fruntea acestuia, trebuie să dea dovadă de înţelepciune, şi prin iertare, sa mulţumească plebei care l-a votat.

Mi-a plăcut că n-a vorbit prea mult despre Steaua- a pomenit doar faptul că o va vinde în caz că va fi falit,
dar aşa, bă, vă zic eu, va rămâne în familie la mine, la copii şi la nepoţi. Arăboiul care zice că vrea să cumpere n-are decât să-şi pună pofta în cui.

O altă afacere, în urma căreia a ajuns în procese e Avicola Iaşi. Şi-a dus toată familia, ca să conducă cineva afacerea, s-o scoată la lumină, a injectat vreo 10-15-20 de milioane de euro. Dar eu unu' Popovici, căruia nu-i convine că el are Avicola. Dar se roagă el la Dumnezeu, şi nu scapă nepedepsit.

Ca sfat de criză, pentru politicieni, le-a amintit că ţara se bazează pe oamenii de afaceri care asigură mii de locuri de muncă, şi nu pe procurori DNA, parlamentari şi alţi paraziţi. Dacă stăm strâmb şi judecăm drept, aşa e. Bravo, Gigi, poporul e cu tine:))

Curios, o să zică lumea că am înnebunit, sau că am o lipsă acută de subiecte de tratat aici, dar Iooo Gigi nu m-a plictisit. Era chiar liniştit, nu ţipa, şi îşi flutura cu nonsalanţă Audemar Piguet-ul prin faţa camerelor de luat vederi, în încercarea de a se face cât mai bine înţeles. Mă gândeam că el prost-prost nu e, e doar plecat cu pluta uneori, dar plecat bine. Şi asta îi dăunează grav comportamentului.


Am terminat cu nea Gigi şi m-am uitat la scena finală din The Bodyguard, ca mai apoi să mă delectez cu minunatul nostru sistem sanitar atât de dezbătut de vreo 3 zile încoace. Până şi în astfel de situaţii critice, se simte spiritul de turmă la noi. Dacă nu murea în weekend bietul cetăţean de la Slatina, sănătatea românească mergea
ca pă roate. Dar aşa, s-au trezit unii că vor şpaga înapoi, alţii că le-au murit neamurile din cauza aceloraşi medici incompetenţi, ba chiar au mai răsărit reclamaţii din alte şi alte judeţe, legate de felurite cazuri de malpraxis: nou-născuţi cu picioare rupte, mămici moarte după cezariană, etc. Tabloul e sinistru şi demn de o ţară din Lumea a 3a, nicidecum de una europeană cu acte în regulă. Dar ne-am obişnuit aşa şi ne complacem.


Mâine e deja marţi. Încep să mă agit mai tare decât sunt deja. Sper să nu ajung să am manifestări becaliene.


Comentarii

Anonim a spus…
Salut.
Am avut ocazia de a-l cunoaste in persoana pe primul cioban al Romaniei. Tot ce pot spune despre el este ca este exact aceeasi persoana pe care o vezi pe la televizor. What you see is what you get. Doar ca injura mai mult cand nu/l filmeaza nimeni...
Iti dai seama ca asta daca ajungea presedinte dadea un decret prin care ne obliga sa avem fiecare cate o oaie ca animal de companie... :))
Apropos, oile le tine la Pipera ca in Bucuresti nu are voie. Dar sa stii ca in spatele palatului din Aleea Alexandru trebuie sa mergi pe varfuri ca sa nu calci in cacareze. E vorba de toate cacarezele de oameni de care s-a inconjurat de cand a devenit persoana publica.
Anonim a spus…
PS: Scoate te rog cuvintele de verificare pe care tre sa le scrii ca poti face commenturi la situl tau ca m-am plictisit de ele...
Senchiu !!!
Oana a spus…
@ Sorin Bâscă: Mersi că mi-ai zis de cuvintele alea de verificare, nici nu le-am băgat în seamă până acum:))S-a rezolvat:D
Cât despre oi, te rog să nu te iei de ele, pentru că mie îmi plac, în mare parte pentru că sunt Berbec, dar şi pentru că sunt simpatice şi dau papa bună:D
Anonim a spus…
:))Pa Ioooo... Gigi Beecaliiii!!
Uite... acum sincer sa fiu... pentru mine Jiji e cam cel mai controversat personaj. In mare parte... nu prea il inghit... ma streseaza... ma deranjeaza la culme... mi se pare reprezentantul celor lipsiti de orice scrupule... celor capabili sa calce si pe morminte din dorinta de a castiga ceva arginti. Insa mereu am avut despre el impresia pe care o ai tu: Prost-prost nu e!! ci doar dus...dus rau...
Prost-prost nu poate sa fie. Nu are scoala... asta e un lucru stiut... insa am mai zis chestia asta... cineva imi spunea candva o vorba : " Pe lume sunt multi oameni destepti incredibil de prosti... si multi prosti extrem de destepti". El are o "scoala a vietii"...o "scoala a strazii"...
Nu poate sa fie prost-prost si sa stranga averea pe care o are...
E drept ca majoritatea banilor i-a furat... dar sunt altii care se vor mai destepti, mai culti, mai cititi, mai stilati decat el care nu au strans atat... chiar daca au furat cat au putut. Si nici asta cu furatul nu stiu cat de adevarata e... in afaceri se spune " Poti sa ma intrebi cum am facut averea... o sa-ti explic fiecare banut. Doar de primul milion de euro sa nu ma intrebi nimic! ". Asa e mereu... e greu pana te ridici putin... apoi banii se pot face legal... Nu zic ca Jiji a furat la inceput si apoi s-a facut om corect... dar nici n-a mai furat... decat pe ici pe colo... mai rar. Ce-mi place de el e ca... din cand in cand... da si inapoi. Si nu ma refer la 100.000 unui cersetor ci la casele pe care le-a facut sinistratilor. Nu-s venit cu pluta!! Stiu ca in "bunatatea" lui se ascund si alte motive... ca in casele alea s-au ingropat sume uriase de bani "murdari"... insa nu stiu cat de mult conteaza asta pentru mine. Pentru amaratul ala care si-a vazut dealul plecand cu casa... luandu-i intreaga agoniseala de o viata... nu conteaza chiar deloc ca Jiji a spalat niste sume... conteaza doar ca are iar unde sa doarma... si ca o poate lua de la inceput.
Acum 2 ani parca... TVR a organizat o strangere de fonduri pentru cei inundati... si l-au sunat si pe domnul Tiriac ( care depasise inca de pe vremea aia 2 miliarde euro...)...poate doneaza si el un banut. Dar Tiriac, auzind despre ce e vorba, a declarat senin ca el nu face acte de caritate asa... mai bine sa-l sune pe Becali. E de inteles si Tiriac... poate se gandea ca are el 2 miliarde... dar daca se pune Juniorul sa traga serios pe nas... in cateva luni ajunge tot neamul la sapa de lemn...
D'asta zic... Jiji... prost... taran... necioplit... oier... uneori mai si face....
Si... hai sa fim seriosi... e totusi un personaj tare colorat si nu de putine ori ne-a distrat...
Atata timp cat nu-l votam... e ok!! :D (Parerea mea...)

Despre sistemul sanitar... prefer sa nu comentez. O sa comentez cand n-o sa mai simt nevoia de a incepe discutia cu intrebarea " Care sistem sanitar?". Ai dreptate... imagini si intamplari demne de lumea a 3-a... Habar n-avem ce inseamna Europa asta... Dar ce noroc pe noi...AM INTRAT!!! Am intrat pe dracu... se strica Europa de ras vazand ce-i in tara noastra de 3 lei... Sa ma ierte toti patriotii... Toti aia cu steaguri agatate pe balcon!! Am si eu drapel... dar era sa-l fac franjuri cand a ratat Mutu 11m ...sau l-a aparat Buffon ( ca tot dracu' ala e :)) ). Iubesc Romania... Ca si loc... din punct de vedere georgafic... ca si relief.. clima...flora... fauna... avem o tara superba. In rest... e o hazna!!

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie

Povestea fânului