Prima zi de 2009


Cred că ar trebui să încep prin a vă spune La Mulţi Ani, post-revelion de data asta, să vă doresc să aveţi sănătate, să prosperaţi, să iubiţi, să munciţi, să... ştiţi voi mai bine ce vreţi.

Nu ştiu ce-au făcut alţii azi-noapte, şi nici n-am de gînd să vă spun ce-am făcut eu, pentru că mi-aş încălca afirmaţiile conform cărora nu-mi pasă de noaptea dintre ani... Am mîncat, cum face tot omul, dar astfel încît să nu ajung la spital sau să ţin cura cu pîine prăjită azi... Cine mă cunoaşte, măcar un pic, ştie că nu beau... Ei bine, am băut 20 ml de lichior de migdale şi un pahar de şampanie, că doar na, trebuia să fiu şi eu în rînd cu lumea... La miezul nopţii, m-au enervat artificiile, sau mai mult zgomotul care s-a făcut aiurea, pentru că numai artificii nu s-au putut numi piro-chestiile alea... Nu ştiu dacă a fost de teama superstiţiei, însă am purtat roşu, şi am avut nu numai bani in buzunar, ci tot portofelul:))...

A fost o noapte relaxantă- pentru mine...

Se zice prin tîrg şi la tv, că Băse a fost prezent în Piaţa Sfatului pentru a ura plebei braşovene "La Mulţi Ani!" si să "trăim bine"... Dacă am "trăit bine" timp de 4 ani, 'om mai încerca să supravieţuim pînă la alegerile din toamna asta... Nu, n-am fost acolo- doar n-am înnebunit, n-aş vrea să mi se smulgă hainele de pe mine, să mi se verse şampanie în cap, sau să-mi audă urechile tot setul de organe masculine...


De dimineaţă n-am simţit nimic special, nici urmă de spirit de An Nou sau ceva "magic", ci doar o durere pe-o parte de cap, tratată cu un algocalmin şi nişte cocktail de ouă... A trecut- sunt optimistă, anul ăsta n-o să mă mai doară capul, cel puţin nu pe partea dreaptă...

Bla, bla, bla-uri, telefoane puţine pentru că nu suport... By the way, aseară, dupa primele 2 mesaje cretine şi tot atît de originale, am închis telefonul... Prefer nimic, şi nu-mi cer scuze nimănui pentru asta...
Mi-a plăcut liniştea dimineţii, cînd toată lumea era mult prea obosită sau mai rău, mahmură, pentru a face zgomot sau a se preumbla aiurea pe străzi...

Cea mai drăguţa parte a zilei, a fost ca de fiecare 1 Ianuarie, Concertul de Anul Nou de la Viena... Ştiu că unii o cataloghează drept lipsă de preocupări, dar am fost crescută de mică în spiritul vizionării lui... Şi nu, nu m-a plictisit în niciun an, cu atît mai puţin acum... Pentru cunoscători, am să menţionez doar numele nelipsitei dinastii Strauss, şi faptul că anul 2009 e anul Joseph Haydn... A fost transmis, ca de obicei, de TVR 1, pentru că în zilele trecute am tot văzut promo-uri, pe la celelalte televiziuni, cu manelişti si alte superpseudovedete...

A urmat o masă copioasă, cu garnitură de gogoşari umpluţi cu struguri, şi la care, nu ma intrebaţi de ce, am discutat politică şi previziuni... Probabil ne-am inspirat de la prînzul pe care l-a oferit tot SuperBăse, la Sinaia, întregului cabinet condus de Mister Boc care-face-poc, şi de unde, bineînteles, nu a putut lipsi inegalabila sa fiică în materie de analfabetism, Nuţi Băsescu, cunoscută drept politician(că) în devenire, plină de succesuri pînă în prezent... Bleah, cînd o să devină asta politician, promit că n-o sa mă mai intereseze nimic, şi o să-mi cumpăr de urgenţă un bilet dus, către Africa de Sud...


Spre seară, mi-a sărit un pic liniştea, dar s-a rezolvat repede, cît de repede posibil...

Ah, ar fi ideal ca unii oameni să-şi facă o documentaţie, chiar şi minimală, înainte de a face comentarii mai mult sau mai puţin agreabile...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie