Treburile-s oable

Primul lucru pe care mi l-am pus în cap azi-dimineaţă, când m-am trezit, a fost să fac un set de analize. După s(tr)esiune, că n-am timp acum.
Al doilea să-mi sun stomatologul. Ca şi cum toate cele n-ar fi-ndeajuns, de ieri mă doare o măsea. Ciudat aspect- nu m-a durut niciodată nimic, pentru simplul fapt că iubesc dentistul, iubesc să mă duc la dentist, şi implicit, fac controale dese, şi reparaţii şi mai dese. Ciudat, repet, ciudat!
Al treilea, era să pic jos (oare se poate cădea şi sus?) când m-am ridicat din pat. Am ameţit. Noroc că-s relativ mică de înălţime, şi nu e distanţă mare între mine şi podea.
Al patrulea, să repet la Administrativ ceea ce-am învăţat în debutul săptămânii. Zilele trecute m-am intoxicat cu exproprieri, constituiri/reconstituiri de drepturi de proprietate, Legea Fondului Funciar, ş.a. Şi nu, nu sunt cuvinte în chineză. Date fiind acestea, administraţia publică centrală/ locală, atribuţiile Preşedintelui, ori ale Guvernului, mi se par piece of cake.
Al cincilea, dacă nu se termină odată cu iarna asta, nu ştiu ce fac! Zilele trecute, când am scăpat de ianuarie, mă superentuziasmasem la gândul că mai e doar O lună de iarnă. Lună, lună, dar ce ger e afarăăă!
Al şaselea, termin cu pălăvrăgeala aici, şi mă apuc de citit, pentru că maine dimineaţă am examen.

Să aveţi o vineri frumoasă, şi să vă îmbrăcaţi bine dacă ieşiţi afară:).


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie