Idee de biznis etnobotanic

Ieri deputaţii au votat pentru proiectul de lege care ar interzice comercializarea plantelor cu proprietăţi halucinogene. Care-i va fi soarta, dacă Băselu o va promulga, toate astea ramân de văzut. Ca să nu rămână mai prejos, Boculeţ a emis o Ordonanţă de urgenţă a Guvernului, care va "curma" orice tentativă de vânzare a viselor, susceptibilă de pedeapsă de la 6 luni la 3 ani.

Dacă şmecherii au umplut, pe rând, oraşele, cu nenumărate astfel de buticuri, eu mă apuc de trafic.
Am în grădină o tufă de salvie, plantă foarte căutată în rândurile amatorilor de vise- 60 ron/gram- în fiecare an strâng o cantitate însemnată de frunze. Mai am în casă şi două ghiceve cu dafini-gigant- în jur de 70 ron/gram. Frunzele le strânge maman atunci când le toaletează ramurile.
Având în vedere că domeniul etnobotanic va deveni ceva asemănător fenomenului imobiliar din anii trecuţi- iar amatori se vor găsi indiferent de câte ordonanţe emite Emiluţ- unde mai pui că, dacă extind producţia, în câteva luni o să ajung la toate televiziunile, umflându-mă în pene cât de expertă în business sunt, şi cât de mult am muncit eu pentru bani.

PS. Pentru cei mai grei de cap, acest post e o glumă. Frunzele de salvie le folosesc pentru ceai, ori maman, la mâncăruri mai dichisite, iar dafinul, idem.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie