Sport nou pentru Mitici

După cum bine ştiţi (ori ba), de câteva săptămâni s-a dat startul atribuirii de numere de înmatriculare cu 3 cifre. Momentan doar în Bucureşti, pentru că se risca rămânerea în criză de numere cu 2 cifre, dat fiind faptul că mai sunt disponibile doar vreo 200.000.
Atât le-a trebuit meltenilor de Bucureşti, că s-au şi înfiinţat cu gipane, cu merţane, şi eSeLuri, la Serviciul de Înmatriculări, ca să-şi completeze şmecheria. Ce ştiu eu, n-or mai fi piţipoancele care-atârnă de-o cafea prin vitrinele din Dorobanţi satisfăcute la vederea numerelor cu doar două cifre?

Cert e că, deşi la început, toată afacerea asta le dă deja bătăi de cap celor de la Înmatriculări, dar constituie şi o adevărată gimnastică a minţii pentru toţi băieţaşii de capitală, ce se vor bate, care mai de care, în... combinaţii!


Comentarii

Andrei a spus…
Câte ai văzut până acum? Eu am văzut două de când au apărut. Ambele în Brașov. Spre București nu am mers în ultimul timp.
Oana a spus…
N-am observat niciunul, pentru că n-am acordat atenţie aspectului.
Promit că voi vâna măcar unul;)

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie