A trecut efectul


De vreo câţiva ani, am o mare problemă- la cea mai mică bătaie de vânt, mă trezesc a doua zi cu amigdalele umflate şi cu nasul în piuneze. Aşa că, tot de câţiva ani, obişnuiesc să mă vaccinez antigripal încă din toamnă, ca să fiu acoperită pe tot parcursul iernii. Mi se pare mult mai ok să dai câteva zeci de lei pe un vaccin, decât să te chinui cu febră mare şi să nu te poţi mişca din pat şi nici înghiţi câteva săptămâni- da, săptămâni, pentru că pe mine mă ţine toată treaba asta zile în şir, de nici eu nu mai ştiu de mine.

Azi-dimineaţă m-am trezit cu o senzaţie ciudată, de parcă ar fi urmat să răcesc. M-am ridicat cu o mutră şifonată dintre perne, m-am privit în oglindă, mi-am pipăit amigdalele- erau umflate. Mama râdea de mine că am băut cocktail-uri cu gheaţă azi-noapte. Şi să nu înceapă careva să-mi spună că am răcit, pentru că am umblat dezbrăcată, bla, bla, bla. N-am umblat. Ieri am fost la o sesiune scurtă de shopping, şi m-am îmbrăcat de iarnă. Când spun de iarnă, includ mănuşile şi fularul groase. Deci nu e de la îmbrăcăminte.

Vara nu pot mânca îngheţată. A doua zi m-aş trezi cu un gât de mutant, şi umflătura n-ar mai trece în veci. Acum vreo doi ani, m-a durut în gât juma' de vară. Toată lumea bea cu gheaţă, mânca îngheţată, chestii reci, numai eu eram aia invers. Acum vreo 2 săptămâni, descoperisem nişte îngheţată în congelator, şi cu o poftă nebună, am mâncat câte-o porţie pe zi. Nu, în mod curios, n-am păţit absolut nimic. Nici amigdale umflate, nici gât dureros, nici tuse.

Acum vreo juma' de oră, am tot stat şi meditat la mirifica stare pe care o am- mi-am amintit că efectul vaccinului făcut prin octombrie se sfârşeşte în martie, am luat un pumn de pastile, în care am inclus şi paracetamolul, care e un fel de miracol pentru mine, am băut un ceai cald. Începuse să-mi curgă nasul ca la robinet. Mama m-a invitat la deszăpezire. M-am dus, iar acum sunt ca nouă. Nu mai am nici senzaţia aia nenorocită de strănutat încontinuu şi nici nasul nu-mi mai curge.


Să vedem cât ţine şi asta. Mă duc să mănânc nişte îngheţată cu ceai. Câh! Chiar, ce gust or avea combinate?:))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie