Sugestii-n somn


De mâine într-o lună îmbătrânesc. La propriu, pentru că e şi vârstă rotundă- propice pentru o mică depresie şi pentru a-mi plânge de milă în preajma persoanelor mai tinere.

Am început cu obsesiile legate de vârstă şi îmbătrânire atunci când am împlinit 18 ani... Ziua aceea a fost nefastă, în mare parte pentru că a avea 17 ani mi s-a părut cea mai fabuloasă chestie. Era interesant să te afli la graniţa dintre copilărie şi maturitate. De fapt, nu mai erai nici copil, dar nu erai nici adult cu acte în regulă. În fine, ce-a fost a fost. Anul ăsta am luat-o cu obsesiile supăratoare de prin februarie, şi nu mă aştept să îmi treacă până prin mai, când îmi voi da seama în cele din urma că nu mai e cale de întoarcere.

Azi după-amiază, am dormit preţ de câteva ore, şi nici în somn nu m-a lăsat gândul de îmbătrânire în pace. De fapt, în vis mi-a fost dată cea mai draguţă sugestie de petrecere a zilei mele de naştere, anul ăsta. Si cred că o voi pune în aplicare, bineînţeles, în măsura în care am şi aprobarea celor pe care am de gând să îi invit. Nu prea mulţi, că nu e bine, dar nici prea puţini, pentru că dă urât la imagine. Glumesc, vor fi atâţia cât vreau eu şi vor ei să fie, şi punct.
Aveam de gând să scriu cu totul şi cu totul altceva, dar mai e timp până diseară, sau dacă nu, mâine.

Comentarii

Anonim a spus…
" Sunt tanar, Doamna, vinul ma stie pe de rost
si ochiul sclav imi cara fecioarele prin sange,
cum as putea intoarce copilul care-am fost
cand carne-mi infloreste si doar uitarea plange.

Sunt tanar, Doamna, lucruri am asezat destul
ca sa pricep caderea din somn spre echilibru,
dar bulgari de lumina dac-as manca, satul
nu m-as incape inca in pielea mea de tigru.

Sunt tanar, Doamna, tanar cu spatele frumos
si vreau drept hrana lapte din sfarcuri de cometa,
sa-mi creasca ceru-n suflet si stele in os
si sa dezmint zapada pierdut in piureta.

Sunt tanar, Doamna, inca aripile ma tin
chiar de ating pamantul pe aproape cu genunchii,
aceasta putrezire ma-mbata ca un vin
caci simt curgand printr-insa bunicile si unchii.

Sunt tanar, Doamna, tanar, de-aceea nu te cred,
oricat mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara
desi arcasi cetii spre mine isi reped
sagetile vestirii, sunt tanar. Buna seara! "

Mi-a placut faza cu invitatii... "nici prea puţini, pentru că dă urât la imagine" :)) dar... mai bine o masa de prieteni decat o sala de cunostinte...nu?
La buna citire Oana!!
Oana a spus…
Corect, dragă Notopic:))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie