Aşa-mi trebuie...

...dacă mă plâng de lipsă de inspiraţie. Notopic a speculat momentul şi mi-a oferit o leapşă proaspătă, şi destul de interesantă:

1. Sunt: cea mai încăpăţânată fiinţă.
2. Aş vrea: să mă mut în locul pe care îl iubesc şi unde se poate respira cel mai sănătos aer.
3. Păstrez: trecutul, ca să pot atinge viitorul.
4. Mi-aş dori: să schimb lumea în bine, ca totul să fie privit în roz, şi nimeni în jurul meu să nu mai afişeze mutriţe supărate.
5. Nu îmi place: când oamenii au atitudini pesimiste, care mă fac să devin şi eu la fel.
6. Mă tem de: păianjeni. Şi, de ce să nu recunosc, de sărăcie.
7. Aud: gândurile mele.
8. Îmi pare rău: că liceul s-a terminat.
9. Îmi place: să vorbesc mult, să mă plimb, să mă bucur de Soare şi de vară, să lupt, să citesc, să-mi cumpăr haine cât mai multe, să scriu aici, să... râd!
10. Nu sunt: ipocrită.
11. Cânt: încă de la vârste fragede. Subiectul acesta va fi tratat pe larg, într-un post viitor, promit;)
12. Niciodată: n-am spus "te iubesc".
13. Rar: se întâmplă să mă abţin de la comentarii maliţioase, fie în gând sau cu voce tare.
14. Plâng: nu mai plâng demult. I'm more powerful than tears.
15. Nu sunt: blondă şi crăcănată.
16. Nu îmi place: modul în care românii înţeleg conceptul de televiziune.
17. Sunt: o visătoare cu normă întreagă.
18. Am nevoie: de puterea de a merge mai departe no matter what.
19. Ar trebui: să mă bucur mai mult de puţinele zile de vacanţă care mi-au mai rămas.
20. Aş putea: să învăţ să merg pe bicicletă şi să schiez.

Stimabile Notopic, n-am cuvinte să-ţi mulţumesc, mi-a plăcut incredibil- aş putea spune, un veritabil exerciţiu de cunoaştere a propriilor gânduri. Thanks!

Comentarii

Anonim a spus…
pai oana chiar n-ai pt ce sa-mi multumesti :)
Adevarul e ca si mie mi-a placut leapsa asta... e tare "personala" si are un aer serios.... e diferita de celelalte facute pana azi...
Si trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa-mi raspunzi atat de rapid la provocare... doar acum 2 zile spuneai ca ti-a fugit pofta de scris... ;))
Oana a spus…
@ Notopic: Ca să încep şi eu cu "păi": Păi pentru leapşa asta n-aveam nevoie de inspiraţie, ci doar să dau un search inside my brain:))

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie