Anunţ


Nu am chef de scris, şi nici nu ştiu când o să-mi revină.

Între timp, s-a terminat cu sesiunea ce părea o eternitate cu vreo lună în urmă... Şi pentru cei ce se întreabă, dacă se întreabă, s-a terminat fără nicio restanţă şi cu o medie mai mult decât mulţumitoare. Aşa zic eu, având în vedere că la începutul examenelor, din pricina împrejurărilor nu tocmai roz în care se desfăşoară viaţa-mi, presupuneam că nu voi fi in stare să învăţ nici măcar 10 rânduri. Dar, după cum credeam şi speram, lucrurile rele te înverşunează mai ceva decât gândul savurării unei îngheţate cu ciocolată, după o zi de caniculă.

Fac ce fac şi tot la căldură mi-e gândul. Deşi am primit o invitaţie în Poiană pentru mâine, eu plec la plajă... Unde? Nu ştiu, momentan mă răsfăţ cu ceai de păducel (cules din patria mumă) şi ruladă cu piure de castane.

Have a nice week!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie