Ziua de Mărţişor


Azi m-am deghizat, parţial ce-i drept, în mărţişor. Şi parcă niciodată nu m-am lăsat atât de cuprinsă de ziua asta. Zi specială, de altfel, care poartă semnificaţii istorice, ce datează din vremea romanilor.

Nu sunt aici ca să fac o istorie a Marţişorului, ci să le mulţumesc celor care s-au gândit la mine. Care mi-au dăruit mărţişoare, care m-au sunat ca să-mi "trimită" un mărţişor verbal, şi celor care mi-a lăsat mărţişoare şi ghiocei în uşa casei:).

Cred că ziua asta a fost menită să ne facă să detestăm materialismul, căci prin mărunţişurile cu şnur roş-alb pe care le dăruim, stârnim zâmbete şi fericire sincere şi curate.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce îmi vine să sparg televizorul când îl văd pe Berceanu

Itinerariul unei duminici de octombrie